اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت و درمان آبپخش خبر داد

انهدام 686 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت و درمان آبپخش از انهدام 686 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در آبپخش با اجرای طرح ضربت خبر داد.

انهدام 686 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، عبدالحسین رستمی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار داشت: بهداشت و سلامت از مسائل مهمی است که همواره در جوامع مورد توجه است و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمانی آبپخش خاطر نشان کرد: به‌منظور جمع‌‌آوری مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از واحد‌های صنفی آبپخش شاهد اجرای طرح ضربت در آبپخش بوده‌ایم که در قالب این طرح 686 کیلوگرم مواد فاسد را جمع‌آوری و منهدم کرده‌ایم.

رستمی بیان داشت: فعالیت آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان از مهم‌ترین رویکردهایی است که در ایام نوروز صورت می‌گیرد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در تعطیلات نوروزی شاهد ارائه خدمات آزمایشگاهی به مسافران نوروزی و مردم خواهیم بود.

وی به فعالیت سه داروخانه در ایام تعطیلات نوروزی در آبپخش اشاره کرد و افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروزی شاهد فعالیت مستمر داروخانه مرکز بهداشتی و درمانی آبپخش و دو داروخانه فعال در سطح شهر خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته داروخانه دکتر دهداری صبح روز 13 فروردین و داروخانه‌های مرکز بهداشت و درمان و دکتر شریفی عصر روز 13 فروردین تعطیل خواهند بود و در بقیه ایام نوروز تا ساعت 22 به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

رئیس مرکز بهداشت و درمانی آبپخش عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده 170 قلم داروی ضروری را تأمین کرده‌ایم که به‌ صورت شبانه‌روزی و در موارد اضطرار از طریق داروخانه مرکز بهداشت و درمان آبپخش در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

وی متذکر شد: سرکشی از اقامتگاه‌ها و مراکز اسکان مسافران نوروزی از مسائلی است که مرکز بهداشت و درمان آبپخش در ایام تعطیلات به ‌صورت جدی در دستورکار خود قرار داده و به‌ صورت مستمر شاهد اجرای این طرح در منطقه آبپخش خواهیم بود.

رستمی در پایان اضافه کرد: در بوستان خضرای آبپخش که یکی از مهم‌ترین اقامتگاه‌های مسافران نوروزی است، شیرهای آب شرب و غیرشرب قابل تشخیص نیستند که انتظار داریم شهرداری در روزهای باقی‌مانده تابلوهایی به‌ منظور اعلام وضعیت شیرهای آب در سطح پارک نصب کند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول