اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

تبلیغات انتخاباتی در زمان قانونی انجام گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: اقدامات تبلیغاتی در ارتباط با انتخابات باید در زمان تعیین شده در قانون انجام گیرد.

تبلیغات انتخاباتی در زمان قانونی انجام گیرد

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه برپایی سه انتخابات قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برپا می‌شود لیکن انتظار وجود دارد همه امور در چارچوب قانون انجام گیرد و از تبلیغات زودهنگام خودداری شود.

وی تبلیغات زودتر از موعد مقرر را به ضرر کشور و ملت دانست و افزود: در زمانی که قانون تعیین کرده است باید نسبت به این امر مبادرت کرد لیکن کسانی که می‌خواهند سکان هدایت قوه مجریه را در دست بگیرند باید در عمل به قانون به الگو تبدیل شوند چرا که زیرپا گذاشتن اصول از طرف چنین افرادی پذیرفتنی نیست.

این نماینده مجلس قانون‌گریزی را یک ویژگی قابل نکوهش برای هر کس به ویژه شخصیت‌های برجسته دانست و بیان داشت: خودداری از تبلیغات زودرس یکی از مظاهر علنی قانون‌مداری کاندیداها است لیکن اقشار مختلف جامعه به چنین کسانی بیشتر از سایر کاندیداها ‌اعتماد می‌کنند.

خضری به لزوم تمرکز بر روی مسائل اقتصادی تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال تنگ کردن دامنه تحریم‌ها هستند تا به این ترتیب به مردم فشار وارد شده و در نهایت از حمایت نظام روی گردان شوند بنابراین در چنین شرایطی لازم است مقامات برای عبور از بحران‌های فعلی همت کنند.

وی بزرگترین سرمایه کشورمان را امنیت ملی دانست و اظهار داشت: با وجودی که ایادی استکبار جهانی به اعمال فشار و تهدیدهای مختلف دست می‌زنند ولی همه این اقدامات و ادعاها به دلیل استیصال و درماندگی دشمن رخ می‌دهد لیکن امنیت بزرگترین سرمایه نظام است که با آسودگی خاطر به دست نیامده است.

انتهای پیام/61002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول