اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تأکید کرد

ضرورت تقویت بصیرت نسبت به شعارهای برخی فعالان انتخاباتی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دوره گذر سیاسی و فعالیت برخی افراد با شعارها و القاب مختلف زیرپوشش گروه‌های مقدس باید بصیرت لازم را در مورد انتخاب فرد اصلح داشته باشیم.

ضرورت تقویت بصیرت نسبت به شعارهای برخی فعالان انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان، سال 91 را سال همت و ایثار ملت ایران و مسئولان نظام دانست و اظهار داشت: کسانی که این نظام را خطری برای سلطنت و ظلم خود می‌دانند، هرگز اجازه پیشرفت و آبادانی آن را نمی‌دهند.

وی ادامه داد:‌ تعداد مشخصی از کشورها به عنوان جامعه جهانی با انواع ترفندها و دسیسه‌ها ‌علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند تا ما را از توسعه و عمران کشور در زمینه‌های مختلف باز دارند.

عارفی، تحریم‌ها را از الطاف الهی دانست و خاطر نشان کرد: این تحریم‌ها برخلاف خواست دشمنان‌ ضربه سنگینی به آن‌ها وارد آورده، اما ملت ایران مانند همیشه از این آزمایش الهی نیز سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان با تحریم‌هایی که به اذعان خود هوشمندانه بوده درصدد به زانو درآوردن ملت ایران بودند، اما این مهم با تدبیر الهی مقام معظم رهبری، همت مسئولان و حمایت بی‌دریغ ملت ایران با شکست مواجه شده است.

عارفی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه عنوان کرد: این حضور گسترده که نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت بود، نشان‌دهنده این است که ملت ایران کمبودها و کاستی‌های ناشی از تحریم‌ها را با همت و تلاش جمعی برطرف می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بررسی جنبه‌های مختلف انتخابات ریاست جمهوری سال آینده یادآور شد: با توجه به اینکه در دوره گذر سیاسی قرار داریم و تعدادی از افراد با شعارها و القاب مختلف زیرپوشش گروه‌های مقدس مشارکت می‌‌کنند، باید بصیرت لازم را در مورد انتخاب فرد اصلح پیدا کنیم.

عارفی با تأکید بر صیانت از آرای مردم در انتخابات بیان داشت: باید با اتفاق‌نظر و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تلاش کرد تا انتخاباتی سالم و آرام در سطح این دو شهرستان برگزار شود و برای رأی مردم اهمیت قائل شد.

عارفی ابراز داشت: با وجود همه این تهدیدها و توطئه‌ها اطمینان داریم در سال آینده نیز شاهد حضور گسترده و فعال مردم در انتخابات خواهیم بود و مردم ایران اسلامی با مشارکت عالی خود، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

وی اذعان داشت: در سال آینده که دولتی با شعار جدید وارد عرصه کار می‌شود، باید مسئولان اداره‌ها و نهادهای مختلف تلاش کنند تا خود را با آن تطبیق دهند و با همت و تلاش روزافزون در راستای رفع کاستی‌های منطقه جنوب کرمان بکوشند.

منطقه جنوب کرمان یک پیکره واحد است

عارفی، منطقه جنوب کرمان را یک پیکر واحد دانست و متذکر شد: اگرچه طی سه دهه اخیر برخی‌ها با برنامه و فریبکاری این پیکره را دچار ضعف کردند، اما به فضل الهی این منطقه اکنون با یکدیگر متحد و واحد است و نمایندگان آن نیز برای اعتلای هر دو منطقه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه آسیب‌های ناشی از این اختلاف‌ها منطقه جنوب کرمان را محروم نگهداشته است، تأکید کرد: باید تمام مسئولان تلاش کنند تا این محرومیت و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و آنچه را در شأن این مردم است، عملی کنند.

عارفی، مهم‌‌ترین نکته در مدیریت را برخورد مناسب با ارباب‌رجوع دانست و اضافه کرد: مدیرانی مورد قبول مردم هستند که در میان آن‌ها حضور یافته و حتی با وجود عدم رفع مشکل مربوطه حرمت آنان را نگه دارند.

وی مردم را قدردان چنین مدیرانی دانست و افزود: اگر حضور رهبر معظم انقلاب نبود، مردم رفتار برخی از مسئولان را تحمل نمی‌کردند، بنابراین باید هر مدیر تکریم ارباب‌رجوع را در اولویت کار خود قرار دهد تا از حمایت ما نیز برخوردار شود.

عارفی با تأکید بر توسعه هدفمند منطقه بیان داشت:‌ با توجه به ظرفیت‌های فراوان و منابع غنی که در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از جمله مناطق اسفندقه، جبالبارز و ساردوئیه قرار دارد، باید تلاش کرد تا این قابلیت‌های شناسایی شده را عملیاتی کنیم. 

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، یکی از مهم‌‌ترین کارها را پیدا کردن بازار برای فروش محصولات کشاورزی دانست و گفت: محصولات منطقه جنوب کرمان در تمام دنیا دارای شهرت بوده و همه بازارهای جهانی به سوی آن جذب شده‌اند. 

عارفی، بازار محصولات کشاورزی را در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر ارزیابی و عنوان کرد: کشاورزان نیز با کشت مناسب در این راستا گام برداشته و توانستند با قیمت مناسب‌تری محصولات خود را به فروش برسانند. 

وی اذعان داشت: مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا گام‌های مؤثری برداشت که از جمله آن نامه بیش از 170 نماینده به دولت برای ممنوعیت ورود محصولات کشاورزی به کشور بوده است که مورد توجه دولت نیز قرار گرفت. 

عارفی در پایان با بیان اینکه قانون تمرکز وظایف با وجود فشار برخی افراد با پشتوانه قوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید ادامه داد: همچنین گام‌هایی در زمینه صادرات محصولات و افزایش نرخ تعرفه‌ها برداشته شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/80001/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول