اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران خبر داد

17 اردیبهشت؛ آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور از 17 اردیبهشت و شوراهای شهر و روستا از 24 فروردین سال آینده آغاز می‌شود.

17 اردیبهشت؛ آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن علی نوری ظهر امروز در حاشیه دهمین همایش منطقه‌ای آموزشی - توجیهی دست‌اندرکاران و مجریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات به ویژه از زمان ثبت‌نام تا پایان زمان رای‌گیری و شمارش آرا اندیشیده شده است که باید مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات نسبت به اجرای این قوانین به خوبی اقدام کنند.

وی افزود: قانون انتخابات ریاست جمهوری براساس تصمیمات مجلس شورای اسلامی اصلاحاتی را داشت که ما موظفیم طبق قانون، انتخابات را پیش ببریم.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: قانون‌مداری، امانتداری و حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات از دیگر برنامه‌های محوری ستاد انتخابات کشور است.

نوری یادآور شد: امیدواریم مانند سال‌های گذشته و انتخابات دوره‌های قبل، این حضور به نمایش گذاشته شود و دشمنان از این حضور پرشور مایوس شوند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: همچنین زمان ثبت‌نام کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 26 فروردین سال آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین 15 فروردین ماه زمان ثبت‌نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است، افزود: با توجه به رویکرد وزارت کشور آخرین تحولات و نیازهای برگزاری انتخابات در حوزه رایانه‌ای نیز انجام شده تا مقدمات اجرای این مهم نیز فراهم شود.

نوری از تمام فرمانداران و بخشداران کشور به ویژه استان‌های همدان، مرکزی و لرستان که در این همایش منطقه‌ای شرکت کرده‌اند، خواست تا با استفاده از تجربیات گذشته در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات سال آینده تلاش جدی داشته باشند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: شعار امسال ما در انتخابات اعتقاد، اعتماد و امید است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم یک انتخابات قانونمند را در کشور پیاده کنیم، گفت: باید بتوانیم زمینه یک انتخابات قانون‎مند، عدالت‎محور و امانت‎دار را با اعتقاد، اعتماد و امید رقم بزنیم.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: اگر در فتنه 88 تجربه کسب کردیم، دشمنان نیز به همان اندازه تجربه کسب کردند و قطعاً توطئه‎های دشمن برای انتخابات پیش رو یک‎بعدی نخواهد بود، پس ما باید بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/2304/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول