اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رهبر:

مسئولان تا برگزاری انتخابات، از اظهارنظرهای تنش‌زا پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان در این فرصت باقی مانده تا انتخابات، از مسائلی که به مصلحت نظام نیست، دست بردارند و به کارهای سازنده توجه داشته باشند.

مسئولان تا برگزاری انتخابات، از اظهارنظرهای تنش‌زا پرهیز کنند

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد احتمال وقوع فتنه در انتخابات آتی، به بررسی عوامل وقوع آن پرداخت و اظهار کرد: اکنون در پشت صحنه انتخابات جریان‌های مختلفی از جمله جریان انحرافی و به اصطلاح هواداران دولت دیده می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه گروه‌های اصلاح طلب هم می‌توانند در پشت صحنه انتخابات آینده نقش داشته باشند، تصریح کرد: از سوی دیگر در بین اصولگرایان مقداری تشتت و اختلاف نظر دیده می‌شود که می‌تواند سبب وقوع اتفاقاتی در نزدیکی انتخابات باشد.

وی با اشاره به نقش خواص در جلوگیری از وقوع فتنه ادامه داد: باید نخبگان، علما، نویسندگان، رسانه‌ها و موارد دیگر به هوش باشند تا گروه‌های اصولگرا با یکدیگر اختلاف نداشته و متحد باشند.

رهبر تذکر داد: همچنین باید نخبگان اجتماعی جامعه و راهنمایان فکری، مردم را در جریان جریانات مختلف سیاسی قرار دهند.

وی در پاسخ سئوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر میزان احتمال بستر سازی برای فتنه آتی به وسیله اختلافات بین مسئولان با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در این باره گفت: دشمن نیز منتظر یک فرصت است تا نقشه‌های شوم خود را عملی کند و در این مورد احساس خطر می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: امیدواریم با هوشیاری و بیداری و پیروی مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بیداری و آگاهی سیاست مداران ما اتفاقات بدی رخ ندهد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند من فعلاً نصیحت می‌کنم، ادامه داد: این بدان معناست که ما به غیر از نصیحت کارهای دیگری هم می‌توانیم بکنیم که سودمند واقع شود.

امام جمعه موقت اصفهان اذعان کرد: همان طوری که سران سه قوه نامه برای رهبری دادند و اظهار عذرخواهی و وفاداری کردند، امیدواریم دیگر از این قبیل اتفاقات رخ ندهد.

رهبر در پایان گفت: امیدوارم که مسئولان در این فرصت باقی مانده تا انتخابات، از مسائلی که به مصلحت نظام نیست، دست بردارند و به کارهای سازنده توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول