اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب یاس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب یاس دشمنان و فتنه‌گران می‌شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب یاس دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر خلیلیان در جمع کارکنان وظیفه سپاه استان اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد‌ماه سال آینده به دشمنان ثابت می‌کند که مردم نظام را دوست دارند.

وی با بیان اینکه انتخاب کاندیدای اصلح از بهترین ملاک‌های یک انتخابات سالم است، افزود: دولت در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری با بحران‏های شدید روبه‌رو بود و ایشان در چنین شرایطی کشور را به بهترین شکل اداره می‌کردند.

خلیلیان اضافه کرد: دولت در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری همیشه مورد تأیید امام خمینی(ره) بود، همچنین دولت شهید رجائی نیز از دولت‌های خوب و سالم بود.

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت الگوگیری از شهدا در جامعه تأکید و گفت: ولایت‌مداری، شناخت، بصیرت و اطاعت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی از شهدا به عنوان الگوی بصیرت برای نسل‌های آینده نام برد و افزود: وصیت‌نامه شهدا نیز به عنوان سرمشق آیندگان است و آحاد مردم با مطالعه این گنجینه‌‏های عظیم باید شهیدان را الگوی عملی و نظری خود در اخلاق، رفتار و امور روزمره زندگی قرار دهند. 

خلیلیان با اشاره به عملیات خیبر در جزیره مجنون گفت: رزمندگان اسلام در این عملیات بزرگ با به‌کارگیری تاکتیک‏های آبی خاکی، صفحه زرین دیگری از ایستادگی و پایداری را به ثبت رساندند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول