اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی مطرح کرد

تحریم انتخابات توسط اپوزیسیون هدف فتنه‌گران در انتخابات آینده

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی گفت: نخستین هدف فتنه‌گران در انتخابات آینده تلاش برای تحریم انتخابات توسط اپوزیسیون خارج از کشور است.

تحریم انتخابات توسط اپوزیسیون هدف فتنه‌گران در انتخابات آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، کریم سرادار ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان دشتی اظهار داشت: دشمنان چون نمی‌توانند انتخابات را تحریم کنند شبهه افکنی می‌کنند و همین شبهه افکنی‌ها در فتنه سال 88 تقلب در انتخابات بود و در انتخابات سال 92 نیز شعار انتخابات آزاد را مطرح کرده و سعی و تلاش دارند تا برای بر هم زدن اوضاع انتخابات آینده فرصت‌سازی کنند.

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی افزود: دومین اهدافی که دشمن آن را دنبال می‌کند تشکیل دولت وحدت ملی است که از مدتی قبل آغاز شده است تا شاید بتوانند از این طریق تعدادی از افراد خود را در بدنه نظام به‌ویژه در بدنه قدرت اجرایی نظام حفظ کنند.

وی گفت: بحث انتخابات آزاد که توسط اپوزیسیون خارج، اصلاح‌طلبان داخل و بعضی از حامیان دولت به آن دامن می‌زنند، مطرح است.

سرادار خاطرنشان کرد: افتخارات ما این است که در تمام انتخابات و حتی بعضی از صندوق‌ها که در بعضی از انتخابات بازشماری شد هیچ گونه تخلف و تقلب در صندوق‌های أخذ رأی وجود نداشت و این بیانگر دقت، بصیرت، تلاش، جدیت و هوشیاری شما ناظرین بوده است.

وی با اشاره به بازشماری بعضی از صندوق‌های أخذ رأی در انتخابات اخیر گفت: با توجه به این‌که بازشماری بعضی از صندوق‌ها با حضور نماینده کاندیداها، صدا و سیما و ... صورت گرفت هیچ‌گونه تخلفی در صندوق‌ها مشاهده نشد و این افتخاری برای شما ناظرین است.

سرادار تأکید کرد: باید در انتخابات دو محور مورد توجه همه قرار گیرد که یکی نشاط در انتخابات و دیگری مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی است.

انتهای پیام/66001/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول