اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

انتخابات نقطه عطف مشارکت مردم در همه زمینه‎هاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: انتخابات نقطه عطف مشارکت مردم در همه زمینه‎هاست، برگزاری انتخابات و اداره آن توسط مردم بوده و همایش توجیهی و آموزش‎های وزارت کشور بر اساس برنامه محوری انجام می‎شود.

انتخابات نقطه عطف مشارکت مردم در همه زمینه‎هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی شریعت‌نژاد ظهر امروز در همایش منطقه‎ای، آموزشی و توجیهی مجریان و دست‎اندرکاران انتخابات که در محل سازمان آموزش و پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات نقطه عطف مشارکت مردم در همه زمینه‎هاست، گفت: موضوع انتخابات باید در یک فضای آرام پیگیری شود و به نفع یا علیه هیچ کس تبلیغی به ویژه در دانشگاه‌ها انجام نشوند.

شریعت‎نژاد افزود: وزارت کشور به نمایندگی از نظام انتخابات را برگزار می‎کند و سه رکن برگزاری انتخابات حضور حداکثری مردم، تمهیدات، مقدمات، پشتیبانی و تدارکات، مردم، اجرا و نظارت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: انتخابات نقطه عطف مشارکت مردم در همه زمینه‎هاست و برگزاری انتخابات و اداره آن توسط مردم است و هر روز همایش توجیهی و آموزش‎های وزارت کشور بر اساس برنامه محوری در همه نقاط کشور انجام می‎شود.

وی با اشاره به اینکه دموکرات‎ترین کشور، جمهوری اسلامی ایران است که این از امتیازات برجسته نظام است، گفت: در خرداد ماه 92 شاهد دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور و مشارکت حداکثری مردم هستیم، تا دشمنان ملت ایران همچنان مأیوس بمانند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: یکی از موضوع‌های اصلی برگزاری انتخابات خرداد ماه آینده موضوع مشارکت حداکثری مردم در این عرصه است که باید همه مسئولان، دست‌اندرکاران و مجریان انتخاباتی به این مساله توجه جدی داشته باشند.

شریعت نژاد افزود: با توجه به اینکه انتخابات در سال 92 در پیش رو است یکی از برنامه‌های محوری وزارت کشور برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی است که به مدت دو روز برای جلب مشارکت مردم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های وزارت کشور برای برگزاری انتخابات به صورت زمان بندی در وقت خود اعلام و پس از پایان تعطیلات نوروزی این اقدامات به تدریج اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول