اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی اداره کل ارشاد گلستان:

انتخابات انجمن شعر گرگان امروز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن شعر تالار فخرالدین اسعد گرگانی عصر امروز در این تالار برگزار می‌شود.

انتخابات انجمن شعر گرگان امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد رعیت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این انجمن حدود 300 عضو داشته و همگی اعضا برای شرکت در این انتخابات دعوت شدند.

وی افزود: دومین انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن شعر تالار فخرالدین اسعد گرگانی در اجرای ماده 12 اساسنامه این تشکل فرهنگی و ادبی برگزار می‌شود.

انجمن شعر تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزارکننده این انتخابات است

رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: انجمن مذکور برگزارکننده و این اداره کل ناظر آن هستند.

رعیت تصریح کرد: انجمن شعر تالار فخرالدین اسعد گرگانی سه عضو هیئت مدیره و یک بازرس داشته که هر چهار نفر توسط مجمع عمومی تعیین می‌شوند.

به گفته وی، مدت زمان فعالیت هیئت مدیره دو سال و بازرس یک سال است.

گرامیداشت ادبا، فرهنگیان و فرهنگ‌دوستان یکی از وظایف این انجمن است

رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان یکی از اهداف انجمن شعر تالار فخرالدین اسعد گرگانی را اجرای برنامه‌های فرهنگی و ادبی ذکر کرد.

رعیت افزود: تقویت روح بررسی، تتبع و ابتکار در زمینه‌های فرهنگی و ادبی و تشویق و ترغیب ادبا و فرهنگیان به منظور معرفی و ارائه آثار وظایف دیگر انجمن فوق هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم سید محمدکاظم مداح، نویسنده و شاعر فقید گلستانی ادامه داد: انجمن شعر تالار فخرالدین اسعد گرگانی در راستای وظایف قانون خود موظف به ایجاد ارتباط با اساتید فرهنگ و ادب و همکاری با انجمن‌ها و موسسات و ارگان‌های مشابه، تلاش برای ترقی، تعالی و نشر ادبیات و فرهنگ کشور و گرامیداشت و برگزاری مراسم تجلیل از ادبا، فرهنگیان و فرهنگ‌دوستان به مناسبت‌های مختلف است.

انتخابات زمینه‌ساز همگرایی بیشتر بین اعضای انجمن شعر باشد

رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تدوین و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و ادبی را بخش دیگری از وظایف انجمن شعر تالار فخرالدین اسعد گرگانی برشمرد و از تمام اعضای این انجمن برای شرکت در دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس دعوت کرد.

رعیت ابراز امیدواری کرد که این انتخابات زمینه‌ساز همگرایی بیشتر بین اعضا و تداوم فعالیت‌های آن باشد.

انتهای پیام/‌83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول