اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

نگاه ما به انتخابات نگاه رهبری است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: نگاه ما به انتخابات نگاه رهبری است و همه مسئولان باید تلاش کنند که انتخابات سالم برگزار شود.

نگاه ما به انتخابات نگاه رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده ظهر امروز در دهمین همایش توجیهی - آموزشی مجریان و دست اندرکاران یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد گفت: یکی از فرصت‎های ما انتخابات است و شما در دنیا کشوری را مانند ایران سراغ ندارید که در تمام امور موفق و در برخی جاها دارای رکورد باشد.

وی افزود: در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری 88 شاهد فضاهای شکننده و ورود سفارت‎خانه‎های مختلف بودیم که این مهم برای ما فرصت و برای آن ها تهدید بود.

دهمرده با بیان اینکه ما به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم، گفت: برای انتخابات مرحله دوم مجلس نهم خرم‎آباد 600 تا 700 نفر نیروی نماینده و بازرس از الیگودرز، نورآباد و بروجرد آوردیم و هیچ‎کس نتوانست اشکالی به انتخابات بگیرد و کسانی که رأی آوردند و حتی آن هایی که رأی نیاوردند، از استاندار تقدیر کردند.

وی افزود: نگاه ما به انتخابات نگاه رهبری است و همه مسئولان باید تلاش کنند که انتخابات سالم برگزار شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری به انتخابات رکورددار دیگری است که باید در استان لرستان همچون دوره‌های دیگر حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

دهمرده با بیان اینکه مردم لرستان در تمام زمینه‌ها به خصوص در بحث انتخابات دارای رکورد هستند، تصریح کرد: در لرستان وضعیت و جو مطلوبی حاکم بوده و یکی از مصادیق بارز خدمت بی‎منت در لرستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از کارهای اساسی و به حق نظام است که برنامه کارشناسی و علمی بلند، میان و کوتاه ‎مدت دارد، اظهار داشت: آموزش و تبادل داده‎ها و اطلاعات خِرَد جمعی یکی از مصادیق بارز و سرمایه‎گذاری روی آموزش است.

استاندار لرستان اضافه کرد: انسانی که نسبت به یک موضوع، دانا، بصیر و آگاه باشد نسبت به دیگر افراد متفاوت بوده و یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری روی بصیرت و دانایی بوده که در طول تاریخ این موضوع خود را نشان داده است.

دهمرده گفت: استان لرستان در دوره های قبلی رکورد خوبی را داشت که خلق چنین حماسه‌هایی در طول سالیان گذشته و در انتخابات قبلی در استان قابل تقدیر است.

استاندار لرستان افزود: هرآنچه که در توان داشته باشیم، برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و براساس قانون و با فراهم کردن شرایط انتخابات مطلوب و پرشور در لرستان به کار می‌گیریم.

وی اظهار داشت: انتخابات یکی از کارهای اساسی و به حق نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در استان لرستان وضعیت مطلوبی برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول