اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان مطرح کرد

مشت محکم ملت ایران بر دهان دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری آینده

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: حضور با بصیرت و هوشیار ملت ایران اسلامی بر پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده خواهد بود.

مشت محکم ملت ایران بر دهان دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، تیمور سپهوند شامگاه پنج‌شنبه در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان قانون اساسی شهرستان پلدختر گفت: انقلاب اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری در اوج عزت، اقتدار و افتخار است، بنابراین پیروی و اطاعت بی‌چون و چرا از رهبری واجب است.

وی با بیان اینکه انتخابات آینده ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی برای انتخابات نقشه‌ها، برنامه‌ها و توطئه‌هایی کشیده‌اند که مردم با بصیرت و هوشیار با حضور حداکثری در انتخابات، مشت محکمی بر دهان آنان می‌زنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان، وحدت کلمه و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری را رمز پیروزی ملت ایران در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات آینده آزمونی بزرگ برای ملت بزرگ ایران است و اطاعت از رهبری و پرهیز از هرگونه تفرقه و اختلاف رمز پیروزی است.

سپهوند بر رعایت بی‌طرفی ناظران انتخابات تأکید کرد و افزود: پیروی از رکن رکین انقلاب می‌تواند کشور را از آسیب نجات و کشتی را به ساحل امن هدایت و پرچم انقلاب را به صاحب اصلیش تحویل دهد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان، انتخابات را یک ظرفیت بزرگ برای تثبیت نظام دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و حفظ امانتداری آرای مردم و رعایت قانون تأکید داشتند که این توصیه‌ها و منویات معظم له باید مورد توجه و سر لوحه کار مجریان و ناظران انتخابات باشد.

در ادامه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان پلدختر نیز در این همایش گزارشی از عملکرد ناظران شورای نگهبان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

محمدعالی فضلی‌نژاد بیان داشت: ناظران و بازرسان شورای نگهبان کار حساسی را برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره رئیس جمهوری در پیش دارند.

وی بر لزوم آمادگی و انسجام تشکیلاتی ناظران و بازرسان شورای نگهبان تأکید کرد و اذعان داشت: برگزاری همایش‌های فصلی و دوره‌های بازآموزی و آموزشی ویژه ناظران بر حسن دقت دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان می‌افزاید.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول