اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک تأکید کرد

رعایت اخلاق حرفه‌ای در انتخابات

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: با توجه به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اخلاق حرفه‌ای باید اولویت کار همه باشد.

رعایت اخلاق حرفه‌ای در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای در انتخابات سال آینده اظهار داشت: اخلاق در چهار محور و سه بخش قیامت، برزخ و بهشت برای انسان کارآیی بسیار مفیدی دارد.

امام جمعه شهربابک افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات باید در اظهارنظرهای خود بسیار دقت کنیم و با بصیرت و بینش کافی حرکت کنیم.

منتظری با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام در انتخابات سال 88 گفت: دشمنان هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشینند و همیشه و همه جا به دنبال تضعیف کردن جایگاه نظام هستند، لذا قطعا در انتخابات آتی نیز طرح و برنامه‌هایی دارند که باید به خوبی و با بصیرت کافی همچون گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه شهربابک بیان داشت: در ایام انتخابات گفتمان‌های زیادی وارد صحنه می‌شوند که بسیاری از آنان قصد نفوذ در انتخابات را دارند و در بین تمام گفتمان‌ها گفتمان ولایت و رهبری، گفتمان حاکم بر جامعه است همان طور که این گفتمان در هشت سال گذشته حاکم بر جامعه بود.

وی مورد هجمه قرار دادن ریاست جمهوری و برخی وزرا را کاری ناشایست دانست و خاطر نشان کرد: هدف آنها از این کارها رهبری و نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/80023/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول