اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر یاسوج:

انقلاب اسلامی برترین انقلاب در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر یاسوج، انقلاب اسلامی را برترین انقلاب در جهان دانست و گفت: با وجود حربه‌های مختلف دشمنان علیه ایران، حفظ انقلاب از ایجاد انقلاب ارزشمندتر است.

انقلاب اسلامی برترین انقلاب در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در اولین نشست ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون دشمنان انقلاب و نظام با تلاش‌های زیاد و صرف کردن هزینه‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف، اقدامات زیادی برای بدبینی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.

امام جمعه شهر یاسوج ادامه داد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پاس‌داشت و گرامی‌داشت آن روزها برای کشورهای جهان سوم و دشمنان نظام ثابت شده که ملت ایران همچون گذشته با رهبری ولی امر مسلمین جهان همچنان پیرو ولایت و نظام بوده و هست.

حسینی تأکید کرد: با وجود پیروزی انقلاب و حمایت مردم از نظام و توجه به فرامین رهبری، دشمنان همچنان با حربه‌های مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند؛ از این رو حفظ انقلاب از ایجاد آن مهم‌تر است و مسئولان و مردم باید با آگاهی کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به ارکان مهم انقلاب، ملت ایران با انتخاباتی آزاد با آرای بسیار بالا به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند؛ به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف لبیک گفتند و به اجرای برنامه‌ها مختلف جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام همت کردند.

امام جمعه شهر یاسوج بیان داشت: با توجه به اینکه امام راحل از بین ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی و مسلمانان رفته، اما منویات، رهنمودها و برنامه‌های آن امام فرزانه موجود است و با وجود خلف صالح ایشان و ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، رهبر فقیه و آگاه، ملت ایران همچنان پیرو ولایت و رهبری هستند و در مقابله با دشمنان به رهبری معظم‌له همچون گذشته ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

حسینی، توجه و اهمیت دادن به اهداف و برنامه‌های قیام 15 خرداد را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: به منظور اجرای صحیح و عملیاتی کردن برنامه‌ها در این خصوص باید منویات شهدا و تمامی کسانی که در قیام 15 خرداد برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند قدردانی در خور شأن آنها صورت پذیرد.

وی اشاره‌ای به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت دادن به شهدا داشت و متذکر شد: آنجا که معظم‌له فرمودند« ملت ایران تا ابد مدیون شهدا است» از این رو باید توجه و اجرای برنامه در خور شأن این جان بر کفان انقلاب و نظام را وظیفه همگانی بدانیم تا شاهد پیشرفت و توفیق روزافزونی هرچه بیشتر برای ایران اسلامی باشیم

انتهای پیام/82011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول