اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید تاکستان:

تاکستان 420 لاله سرخ شهید تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: شهرستان تاکستان 420 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

تاکستان 420 لاله سرخ شهید تقدیم انقلاب کرده است

حسین ساروخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه شهرستان تاکستان 420 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر‌های آوج، آبگرم و شال نیز زیر پوشش بنیاد شهید تاکستان قرار دارند، در مجموع 610 شهید در این بنیاد ثبت شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان افزود: تقدیم 741 جانباز، 67 آزاده در این شهرستان نشانه ولایت‌مداری و پایداری مردم بر آرمان‌ها و معیار‌های انقلاب اسلامی است.

وی برپایی یادواره شهدای قمیک تاکستان، یادواره 79 شهید شهر تاکستان با سخنرانی آیت‌الله اسلامی و یادواره شهدای اصناف را از برنامه‌های شاخص این بنیاد در تاکستان برشمرد و تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات رالی جانبازان از مزار شهدای شهر قزوین تا پایان مسیر و ورود به شهر تاکستان با حضور 10 شرکت‌کننده تاکستانی، برپایی مسابقات چهار جانبه فوتسال ایثارگران و مسابقات فرزانه ایثارگران در قزوین طی یک ماه گذشته در شهرستان به اجرا در آمده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان بیان کرد: در طرح سپاس شهرستان تاکستان نیز تاکنون از خانواده‌های شهدا و جانبازان در شهرستان تاکستان، آوج، آبگرم و بخش شال طی 9 ماه سال جاری با حضور مسئولان و مدیران شهرستانی تجلیل به‌ عمل آمده است.

اینانلو بیان کرد: از فروردین‌ ماه جاری تاکنون 960 دیدار در مجموع از خانواده‌های معزز و معظم شهدای تاکستان، آوج، آبگرم و شال انجام شده است و ماهیانه یک روز مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین به‌ همراه معاونان در مجموعه این نهاد در شهرستان تاکستان حضور یافته و دیدار‌هایی در مراکز بخش‌های زیر پوشش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول