اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجرایی شهرداری زنجان خبر داد

نصب تندیس 8 متری از شیخ اشراق در زنجان/ طراحی المان زنان انقلابی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و امور اجرایی شهرداری زنجان گفت: تندیس هشت متری شیخ اشراق طراحی شده و طی ماه‌های آینده در شهر زنجان نصب می‌شود.

نصب تندیس 8 متری از شیخ اشراق در زنجان/ طراحی المان زنان انقلابی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان اظهار داشت: در زمینه طراحی المان پایتخت شور و شعور حسینی یا یادمان کربلا در استان زنجان مسابقه‌ای طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان‌های مورد نظر در زمینه طراحی المان پایتخت شور و شعور حسینی ارائه شد، خاطرنشان کرد: افراد مختلفی از استان‌های کشور در این مسابقات شرکت داشتند.

معاون هماهنگی و امور اجرایی شهرداری زنجان با بیان اینکه سه نفر از افراد شرکت‌کننده در مسابقات طراحی المان پایتخت شور و شعور حسینی برگزیده شدند، تصریح کرد: یکی از طرح‌های برگزیده در سطح شهر زنجان نصب می‌شود.

*مسابقه طراحی المان شهری پیشرو بودن زنان زنجانی

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 طرح به شهرداری زنجان در زمینه مسابقه المان کربلا و یا پایتخت شور و شعور حسینی ارسال شده است، اضافه کرد: مسابقه طراحی المان شهری با عنوان پیشرو بودن زنان زنجانی در عرصه انقلاب نیز برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه شش محور برای مسابقه طراحی المان پیشرو بودن زنان زنجانی در عرصه انقلاب تعریف شده است، ادامه داد: طرح‌های دریافتی مورد داوری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول