اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اداری، کارگری و اصناف تاکستان:

تاکستان 30 شهید اصناف را تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان تاکستان گفت: شهرستان تاکستان 30 شهید اصناف را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

تاکستان 30 شهید اصناف را تقدیم انقلاب کرده است

محمدعلی خلج در حاشیه برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ویژه تعاون روستایی در تاکستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار اولویت امروز متولیان امر بوده و باید در این زمینه همواره تلاش کرد.

تشکیل شورای اقشاری بسیج در تاکستان

فرمانده بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان تاکستان با اشاره به تشکیل شورای عالی قشر بسیج در تاکستان تصریح کرد: اقشار قابل‌ توجهی از بسیجیان در این شورا حضور داشته و به تعامل با یکدیگر می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه برپایی یادواره‌های شهدا به‌ ویژه در قشر اصناف نقش مهمی در سیره و الگوگیری نسل کنونی دارد، تصریح کرد: شهرستان تاکستان 30 شهید در بخش اصناف داشته و به‌ همین منظور ترویج فرهنگ شهادت برای نسل جوان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

بسیج پیشگام در عرصه‌های خدمات‌رسانی است

فرمانده بسیج اداری، کارگری و اصناف تاکستان مبارزه با تهاجم گسترده فرهنگی و اقتصادی را از وظایف کنونی بسیج برشمرد و تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج امروز در سنگر فرهنگ و دفاع از ارزش‌های دینی نیز پیشگام بوده و در این راستا گام‌های اساسی برداشته است.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول