اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

قیام 15 خرداد منشأ انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: قیام 15 خرداد سرآغازی برای انقلاب اسلامی ایران بود.

قیام 15 خرداد منشأ انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد اظهار کرد: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از قیام 15 خرداد آغاز شده است، خاطر‌نشان کرد: ستادهای ویژه‎ای برای تبیین این قیام تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم و برنامه‏های مختلفی برای پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد در استان زنجان پیش‏بینی می‏شود، تصریح کرد: تبیین و ترویج قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز از مهم‌ترین اهداف ستاد بزرگداشت این ایام محسوب می‏شود.

*آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد

وی با تاکید بر اینکه آشکار‌سازی ابعاد قیام 15 خرداد باید در برنامه‎ها مورد توجه باشد، اضافه کرد: نقش و رهبری امام خمینی (ره) و استفاده از ظرفیت‎های تبلیغاتی مراسم و بررسی فعالیت‏های قابل انجام در مراسم‌ها نیز مورد تاکید است.

حسینی با اشاره به اینکه توجه دادن افکار عمومی به ظرفیت‏های تاریخی رویداد مهم 15 خرداد از دیگر اهداف ستاد بزرگداشت این روز به شمار می‏رود، ادامه داد: توجه به موضوع ارتحال امام خمینی (ره) در کنار پرداختن به قیام 15 خرداد از دیگر رویکردهای ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل و این قیام محسوب می‏شود.

وی با بیان اینکه باید تبیین و روشنگری مردم، تبیین ابعاد ریشه‏ای بروز قیام و تشریح نقش و جایگاه رهبری در برنامه‏های پیش‏بینی شده برای روز 15 خرداد مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: برنامه‎های صدا و سیما در این زمینه باید پر‌رنگ‏تر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تبیین عمق انقلاب اسلامی و دستاوردهای نهضت 15 خرداد سال 42 یکی از اهداف مهم ستاد بزرگداشت این ایام است، ادامه داد: در این روز 15 هزار نفر از مردم توسط رژیم طاغوت به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه تشریح نقش مردم در قیام 15 خرداد از اهمیت زیادی برخوردار است، اضافه کرد: مراسم ویژه سالگرد قیام 15 خرداد به صورت ویژه در استان زنجان برگزار می‏شود.

مدیر تولید و پخش صدا و سیمای زنجان نیز با تاکید بر اینکه فضای گرم انتخابات نباید سبب کمرنگ شدن برنامه‌های روز ارتحال امام (ره) و 15 خرداد شود، ادامه داد: هر چه این برنامه‏ها باشکوه‏تر باشد در سلامت رای مردم نیز موثر است.

پرویز غیاثی اظهار کرد: هماهنگی کمیته‏های ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) نیز باید در اجرای برنامه‏های بیشتر باشد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول