اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد:

ساخت دانشگاه در کنار واحدهای مسکن مهر راور

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: در کنار واحدهای مسکن مهر راور 16 هزار هکتار زمین برای ساخت واحد آموزش عالی به دانشگاه شهید باهنر کرمان واگذار می‌شود که آینده مناسبی برای واحدهای مسکن مهر به دنبال دارد.

ساخت دانشگاه در کنار واحدهای مسکن مهر راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در جلسه مسکن مهر این شهرستان سیاست دولت را برای افراد جامعه، خانه‌دار شدن آنان و رهایی از اجاره‌نشینی عنوان کرد و اظهار داشت: در راور 218 واحد مسکن مهر در قالب سه تعاونی در حال ساخت است.

وی افزود: با توجه به سهم آورده از سوی متقاضیان و عدم اطلاع‌رسانی مسئولان شرکت تعاونی از نحوه صرف هزینه‌ها در ساخت و ساز واحدها متقاضیان را به سوی انصراف سوق داده است و واحدهای مسکونی با تاخیر در حال تکمیل شدن هستند.

شریفی عنوان کرد: در کنار واحدهای مسکونی مهر در راور یک باب مسجد و مدرسه طراحی و در حال پیگیری برای ساخت است، همچنین در کنار این واحدها حدود 16 هزار هکتار زمین برای ساخت دانشگاه به دانشگاه شهید باهنر کرمان واگذار می‌شود که آینده مناسبی برای واحدهای مسکن مهر به دنبال دارد.

شریفی گفت: تاکنون 373 فقره از وام‌های مسکن مهر با عقد قرارداد ملکی به صورت انفرادی در راور احداث و حدود 247 فقره از این واحدها به مرحله پایان کار رسیده و از 218 واحد مسکن مهر حدود 68 واحد از سه شرکت تعاونی آماده واگذاری و به مرحله فروش اقساطی رسیده است.

وی از مدیران عامل شرکت تعاونی مسکن‌سازان خواست نسبت به خرید اشتراک آب و فاضلاب و برق واحدهای مسکونی اقدام کنند تا زیرساخت‌های تاسیساتی واحدها فراهم شود و علمک‌های گاز و شبکه اصلی آب شرب در محل واحدهای مسکونی قرار گرفته است.

شریفی از متقاضیان مسکن مهر خواست، نسبت به افزایش سهم آورده خود اقدام تا مدیران عامل نسبت به تکمیل و تجهیز واحدها اقدام و همچنین شرکت‌های تعاونی موظف به انجام حسابرسی شده هستند تا هم هزینه‌های مصرف شده مشخص شده و هم قیمت هر واحد مسکونی برای شخص متقاضی مشخص شود.

انتهای پیام/80012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول