اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی در پاکدشت صورت گرفت

واگذاری بیش از 11 هزار واحد مسکن مهر استان تهران

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر راه و شهرسازی در پاکدشت 11 هزار و 700 واحد مسکن مهر استان تهران به متقاضیان واگذار شد.

واگذاری بیش از 11 هزار واحد مسکن مهر استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نیکزاد که دقایقی پیش به شهرستان پاکدشت سفر کرده بود، با بهره‌برداری از 11 هزار و 700 واحد مسکن مهر شهری و روستایی استان تهران این واحدها را به متقاضیان واگذار کرد.

وزیر راه و شهرسازی طی مراسمی به‌طور نمادین کلید چند واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل داد.

طرح‌های مسکن مهر استان تهران که امروز به بهره‌برداری رسید شامل سه هزار واحد در شهرستان پاکدشت، 5 هزار و 200 واحد به‌صورت خود مالک در مناطق مختلف استان تهران و 3 هزار و 500 واحد در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

این گزارش حاکی است، چندی پیش نیز با حضور رئیس جمهور در شهرستان پاکدشت بیش از 200 واحد مسکن مهر این شهرستان به متقاضیان واگذار شد.

گفتنی است، این طرح‌ها خدمات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و شبکه فاضلاب را به‌همراه دارد و خدمات روبنایی نیز شامل پنج مدرسه، یک مسجد جامع، دو مسجد محلی، مجتمع های تجاری، نانوایی، پارک خانواده است.

استاندار تهران نیز طی گفت‌و‌گویی از واگذاری 11 هزار واحد مسکن مهر به‌طور هفتگی تا پایان سال در استان تهران خبر داد.

این گزارش حاکی است، امروز توسط وزیر راه و شهرسازی از تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شهریار نیز بهره‌برداری شد و لکه‌گیری و روکش آسفالت محور امام رضا (ع)، ساماندهی و اصلاح شیب ارضی دوربرگردان این مسیر، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی به‌طول 24 کیلومتر و ساماندهی زیرگذرهای خسرو، آلوئک و هنرستان نیز از طرح‌‌هایی است که امروز توسط علی نیکزاد به بهره‌برداری رسید. 

حجت‌الاسلام حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، مرتضی تمدن استاندار تهران، معاونان وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان پاکدشت وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/2462/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول