اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر نیرو:

گلبهار با کمبود اعتبار در طرح مسکن مهر مواجه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر نیرو گفت: در 70 نقطه خراسان‌رضوی کار ساخت مسکن مهر ادامه دارد و فقط در چهار نقطه از جمله شهر گلبهار با مشکل کمبود اعتبار مواجه است.

گلبهار با کمبود اعتبار در طرح مسکن مهر مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی ذبیحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت نیرو تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی اجرای پروژه‌های آب، فاضلاب و برق واحدهای مسکن مهر می‌کند.

این مسئول افزود: تاخیر در پرداخت حق انشعاب این خدمات از جمله دلایل بروز مشکلات مالی است که واریز آن می‌تواند بخشی از نیازها را مرتفع کند.

ذبیحی با بیان اینکه استفاده از اعتبارات ملی یکی از راهکارهای موثر در مرتفع ساختن این مشکل است، خاطرنشان کرد: راه‌های استفاده از اعتبارات ملی و هر منبع مالی دیگر به عنوان راهکار‌های موثر در این مسیر توصیف می‌شود.

قائم مقام وزیر نیرو خانه‌دار شدن خانواده‌های نیازمند را یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ریاست جمهوری و وزارت نیرو دانست و ادامه داد: تا پایان نیمه نخست سال 92 کار واگذاری واحد‌های مسکن مهر به متقاضیان به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به 116 هزار واحد مسکونی احداث شده و در حال ساخت مسکن مهر گفت: در 70 نقطه خراسان‌رضوی کار ساخت مسکن مهر ادامه دارد و فقط در چهار نقطه از جمله شهر گلبهار با مشکل کمبود اعتبار مواجه است.

قائم‌ مقام وزیر نیرو در پایان اذعان داشت: سهم اعتبارات استانی و زارت نیرو در اجرای پروژه‌های صنعت آب و برق مسکن مهر به مصرف رسیده است.

انتهای پیام/70023/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول