اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

سه هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر علاوه بر ایستگاه راه‌آهن مهاباد، سه هزار واحد مسکن مهر نیز آماده بهره‌برداری در سراسر آذربایجان غربی هستند.

سه هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل محبت‌خواه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تأمین مسکن و حمل و نقل آذربایجان غربی اظهار داشت: برخی شرکت‌های خدمات‌رسان همکاری لازم با طرح‌های مسکن مهر را ندارند و همین امر سبب بروز مشکلات متعددی در این زمینه شده است.

وی افزود: با توجه به سفر مقامات عالی دولت در آینده‌ای نزدیک به آذربایجان غربی، مقرر شده تا علاوه بر افتتاح طرح ایستگاه راه‌آهن مهاباد، سه هزار واحد مسکونی مهر به طور همزمان در سراسر استان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت کلی مسکن‌های مهر استان، عنوان کرد: به طور کلی طرح‌های مسکن مهر آذربایجان غربی دارای 66 درصد پیشرفت فیزیکی هستند که این رقم نسبت به ماه گذشته دارای 1,22 درصد پیشرفت است.

وی ادامه داد: شهرهایی نظیر خوی، ماکو، میاندوآب، شاهین‌دژ، اشنویه و پیرانشهر از میانگین پیشرفت استانی بالاتر هستند.

محبت‌خواه تصریح کرد: در اجرای مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی تاکنون تلاش‌های بسیاری از سوی اداره کل راه و شهرسازی انجام شده اما شاهد همکاری مناسب نهادهای دولتی و خدمات‌رسان در این بخش نیستیم.

انتهای پیام/61003/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول