اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی خبر داد

بهره‌برداری از 3000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سه هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 3000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسکن مهر در آذربایجان غربی روند رو به رشدی به خود گرفته است به طوری که در روزهای پایانی سال جاری سه هزار واحد مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه افتتاح این مساکن معطوف به شهر خاصی از استان نیست، تصریح کرد: افتتاح مساکن مهر در تمام شهرهای این استان انجام خواهد گرفت.

محبت‌خواه متوسط پیشرفت مساکن مهر استان آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تا پایان کار دولت دهم مساکن مهر استان نیز تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام این مساکن از تسهیلات استفاده کرده‌اند، گفت: هر یک از واحدهای در دست احداث و تحویل داده شده مساکن مهر 20 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

محبت‌خواه با اشاره به نوسازی بافت فرسوده شهر، اظهار داشت: به منظور نوسازی مساکنی که در بافت فرسوده شهرهای این استان قرار داشتند تسهیلاتی در قالب تسهیلات مسکن مهر اعطا شده است.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول