اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 38 هزار مسکن مهر در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از بهره‌برداری 38 هزار و 200 مسکن مهر شهری و روستایی در استان مرکزی با حضور رئیس جمهور خبر داد.

بهره‌برداری از 38 هزار مسکن مهر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد شامگاه چهارشنبه در مراسم کاشت نهال شهرداری اراک در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه‌ها شامل یک هزار و 200 واحد مسکن مهر شهری و 27 هزار واحد مسکن روستایی است که در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان، پنج‌شنبه هفته آینده افتتاح خواهند شد.

وی همچنین از بهره‌برداری از پروژه نفتی پالایشگاه شازند توسط رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: این پروژه که از تکنولوژی بی‌نظیری برخوردار است به همت متخصصان ایرانی روزانه 75 هزار بشکه مازوت را تبدیل به بنزین با کیفیت بالا می‌کند.

استاندار مرکزی، طرح‌های کمربند شمالی و کنارگذر شهر اراک و پل بسیج را از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری با حضور رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: در سفر رئیس جمهور به استان در فروردین‌ماه نیز پروژه‌های دیگر افتتاح خواهد شد.

شعبانی‌فرد با اشاره به اهمیت فضای سبز در سلامت و نشاط جامعه اذعان داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص و توجه به توسعه فضای سبز در حاشیه شهرها و ورودی شهر کمربند سبز شمالی شماره یک تا میدان امام حسین(ع) و کوه مستوفی در دستورکار قرار گرفته است.

وی، کاشت درخت، حفظ و نگهداری از درختان موجود را یک وظیفه مهم دانست و گفت: همه آحاد مردم و مسئولان در حفظ و حراست از منابع طبیعی اهتمام ویژه داشته باشند تا روز به روز فضاهای سبز گسترش یابد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: شهر اراک به عنوان مرکز استان یک هزار و200 هکتار فضای سبز دارد که سهم هر فرد 200 متر مربع است.

وی به همکاری خوب شهرداری و منابع طبیعی و همکاری و موافقت‌نامه منابع طبیعی با بسیج سازندگی به منظور توسعه فضای سبز شهری خبر داد و بیان داشت: در یک برنامه‌ریزی پنج ساله هدف‌گذاری شده این میزان و سرانه فضای سبز به 500 متر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول