اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

طرح فاضلاب مسکن مهر نور 500 میلیون ریال اعتبار گرفت

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و مجلس وزیر راه و شهرسازی از پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال از محل یارانه‌ها برای مطالعه طرح فاضلاب مسکن مهر گندیاب نور خبر داد.

طرح فاضلاب مسکن مهر نور 500 میلیون ریال اعتبار گرفت

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علیرضا محفوظی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مسکن مهر گندیاب نور که بارها بی‌دقتی در احداث ساختمان و مشکلات فاضلاب آن مورد انتقاد مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار و اعتراض‌های ساکنان قرار گرفت به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی ابتدا با ورود به مجتمع مسکونی 258 واحدی گندیاب نور با جمعیتی معترض از ساکنان که از وضعیت فاضلاب و مشکلات این واحدها انتقاد داشتند روبه‌رو شد و در پی اصرار تعدادی از ساکنان حتی وارد تعدادی از واحدها شد و از نزدیک مشکلات را مشاهده کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پس از این بازدید گفت: ما موکل مردم هستیم که وظیفه پیگیری حقوق مردم را داریم و در بحث فنی باید مشکلات برطرف و در بحث فاضلاب هم که برعهده وزارت نیرو است مبلغ 50 میلیون تومان از محل یارانه‌ها برای طرح مطالعه اجرای فاضلاب در این مجتمع پرداخت کردیم.

محفوظی با اذعان به اینکه ساکنان مسکن مهر از اقشار کم درآمد هستند که تمام امکانات و دارایی خود را برای پرداخت سهم آورده خود دادند، تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان باید به ساکنان اطمینان و تضمین لازم را به‌لحاظ عدم مشکل سازه‌ای بدهد و برای همین منظور به مدیرکل استان و فرمانداری اعلام شد تا ظرف یک هفته با تشکیل جلسه‌ای مشترک موضوع را بررسی و نظر دقیق فنی را اعلام کنند.

این مسئول البته این را هم گفت که بنا به اعلام مدیرکل شهرسازی استان از نظر فناوری جدید با نام نیک‌سیستم است از نظر سازه‌ای مشکل خاصی ندارد و مشکلات جزیی باید پیگیری و از سوی سازنده برطرف شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس هم که در این بازدید معاون وزیر را همراهی می‌کرد، ابراز داشت: ظاهرا فضایی که به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده بود الان واحد مسکونی شده و به‌لحاظ وضعیت منطقه و بالا بودن سطح آب، مشکلاتی را برای ساکنان از جمله بالاآمدن فاضلاب و نفوذ به کف ساختمان را فراهم آورده است.

عبدالوحید فیاضی افزود: این موارد بارها تذکر داده شد اما موثر واقع نشد و از طرفی هم فضای آموزشی، پارک و فضای سبز و مسجد هم دیده نشد.

 مدیرکل راه و شهرسازی، معاون راهسازی وی و جمعی از دیگر مسئولان در این بازدید، معاون وزیر را همراهی می‌کردند و از نزدیک مشکلات را مشاهده کردند و حتی بغض و اشک برخی از ساکنان را دیدند.

به گزارش فارس، بوی بسیار بد فاضلاب که در محوطه و کانال‌های مجتمع جاری بود به‌حدی زننده بود که همگی اعتراف داشتند در این موقع از سال اینگونه است و با مگس و پشه فراوان در ماه‌های آینده و گرما وضعیت چگونه خواهد شد.

انتهای پیام/86023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول