اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد خبر داد

بهره‌برداری از 1020 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در آینده‌ای نزدیک یک‌هزار و 20 واحد مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد به درایت دولت خدمتگزار به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 1020 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ولی کریمی در جلسه شورای اداری این شهرستان که عصر امروز و با معرفی بخشدار جدید شهر اصلاندوز همراه بود، اظهار داشت: با درایت دولت خدمتگزار قرار است تمامی واحدهای مسکونی مهر تا نیمه اول سال آینده تکمیل شده و تحویل متقاضیان در این شهرستان شود.

وی با بیان اینکه در کنار تکمیل پروژه مسکن مهر، راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی، شبکه پایاب سد خداآفرین و تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد در دستورکار قرار گرفته است، ادامه داد:‌ هم‌اکنون این پروژه‌ها که جز پروژه‌های مهر ماندگار است با سرعت و توانمندی خاص در حال اجرا است.

کریمی به سرمایه‌گذاری میلیاردی در این پروژه‌ها با هدف کسب رضایت مردم و خدمت‌رسانی گسترده‌تر اشاره کرد و افزود: ‌به نظر می‌رسد با تکمیل این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم تحولی عظیم در منطقه رخ دهد.

این مسئول همچنین ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی عمران‌آباد و تصفیه‌خانه آب شرب اصلاندوز را نیز یادآور شد و عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات مردم منطقه در تأمین آب سالم برطرف می‌شود.

وی از تصویب و آغاز طرح‌های توسعه کشاورزی در قالب کارگروه‌های مختلف خبر داد و اضافه کرد: با تحقق و نهایی شدن این طرح‌ها با آن که گام‌های بلندی در توسعه منطقه برداشته می‌شود، کاهش بیکاری در منطقه نیز اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد تقویت این زیرساخت‌ها را به همراه تکمیل پروژه‌های راهسازی به ویژه چهار بانده کردن محور پارس‌آباد – سربند و پارس‌آباد – اجیرلو را راهگشا در حل مشکلات و تنگناهای اقتصادی و توسعه منطقه اعلام کرد.

کریمی فرا رسیدن ایام پایانی سال و ضرورت تنظیم بازار و کنترل و نظارت بیشتر را از سوی متولیان خواستار شد و بیان داشت: در کنار رعایت عدالت و انصاف از سوی بازاریان، راه‌اندازی نمایشگاه بهاره و همچنین سیستم‌های کنترلی می‌تواند؛ جلوی برخی سودجویی‌ها را بگیرد.

وی از آمادگی کامل دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت:‌ تمامی هتل‌ها،‌ مراکز اقامتی، پذیرایی، تفرجگاه‌ها و مکان‌های تاریخی و باستانی این شهرستان آماده حضور گردشگران و میهمانان نوروزی شده‌اند.

کریمی افزود: پیش‌بینی می‌شود؛ امسال با توجه به وضعیت آب و هوایی مناسب، میزان ورود گردشگران به این شهرستان افزایش یابد.

در این مراسم علی زیادی به عنوان بخشدار جدید اصلاندوز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در آستانه عید نوروز فرماندار شهرستان نیر در جلسه شورای اداری این شهرستان بر تنظیم بازار با تزریق 34 تن اقلام مصرفی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: ‌تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر قیمت کالاهای مصرفی با اهمیت است.

میر فخرالدین زاهد از توزیع سه تن روغن، 10 تن برنج تایلندی، 16 تن مرغ منجمد و پنج تن گوشت قرمز خبر داد و به برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان ظرف روزهای آینده تأکید کرد.

انتهای پیام/62006/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول