اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

تعهدات مسکن مهر تا پایان دولت دهم محقق شود

خبرگزاری فارس: معاون امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: تلاش می‌کنیم تمامی تعهدات طرح مسکن مهر تا پایان دولت دهم محقق شود.

تعهدات مسکن مهر تا پایان دولت دهم محقق شود

 عباس رهگشا در حاشیه بازدید از سه پروژه احداثی مسکن مهر شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: سیاست‌گذاری دولت در طرح‌های مسکن مهر بر این امر استوار است تا هیچ تعهدی در این حوزه برای دولت آینده باقی نماند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تمامی تعهدات‌مان در مسکن مهر تا پایان عمر دولت دهم محقق شود به همین منظور این پروژه‌ها را تا آخرین روزهای ماموریت دولت با تمام توان و قوا پیگیری خواهیم کرد.

معاون امور مسکن اداره کل راه، مسکن و شهرسازی مازندران گفت: در مدت باقی‌مانده از مسئولیت دولت دهم نیز اگر شرکت پیمانکاری توانمندی برای ورود به این طرح ها آمادگی داشته باشد می‌تواند بر اساس ضوابط فعالیت کند.

وی تاکید کرد: ما در بحث مسکن مهر رتبه‌بندی‌های گوناگونی داریم که 39 قلم از اطلاعات را شامل می‌شود و در این ارتباط استان ما در طرح‌های مسکن مهر در کشور حائز رتبه چهارم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر در دو مرحله افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مسکن مهر را در استان داشتیم که پروژه 11 هزار واحدی و 10 هزار و 777 واحدی از جمله آنها بودند و برای اسفند ماه جاری نیز برنامه‌ریزی بهره‌برداری این طرح‌ها را داریم که افتتاح سایت 222 واحدی نوشهر در غرب استان یکی از آنها است که با حضور معاون وزیر و مسئولان استانی و شهرستانی تا قبل از سال جدید به بهره‌برداری خواهند رسید.

رهگشا در ادامه افزود: امروز در بازدیدی که از پروژه‌های مسکن مهر تنکابن داشتیم موانع و مشکلات پیش‌روی آنها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی نیز برای برون‌رفت آنها اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه سه پروژه 96 واحدی خوبان‌گاه که عملیات ساختمانی آن تکمیل و با اتمام محوطه‌سازی در آن آماده بهره‌برداری خواهد شد، گفت: همچنین پروژه 72 واحدی خودمالکی این شهرستان که اعتراضاتی داشت و برای حل مشکلات آن باید طرفین همکاری همه جانبه‌ای داشته باشند تا موانع برطرف شود.

این مسئول افزود: پروژه دیگری در این شهرستان از نظر فنی از سوی مالکانش اعتراضاتی داشت که در این بحث نیز باید نمایندگی نظام مهندسی ورود پیدا کند تا اصلاحات مورد نظر فنی به شکل اصولی اعمال شود که در این موارد دستورات لازم صادر شد.

رهگشا گفت: نحوه واگذاری واحدهای مسکن مهر به این صورت است که پس از صدور دفترچه اقساط مالکان به منظور تحویل واحدها قرعه‌کشی ویژه‌ای با حضور مسئولان ذیربط انجام می‌شود تا اعتراضی در این بین نباشد.

انتهای پیام/86020/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول