اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

بهره‏برداری از 678 واحد مسکن مهر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر گفت: در مرحله نخست برنامه ابلاغی 678 واحد مسکن مهر افتتاح شده است.

بهره‏برداری از 678 واحد مسکن مهر در زنجان

محسن محرمی ‏یگانه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تعهدات استان با توجه به ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی صورت می‏گیرد.

وی به عملکرد مدیریت مسکن و ساختمان اشاره کرد و افزود: تحقق اهداف تعیین شده از اهداف مدیریت مسکن و ساختمان است که تلاش برای تحقق اهداف ادامه دارد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به عملکرد مدیریت مسکن و ساختمان در حوزه مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در سال‏های گذشته اقدامات مناسبی برای تحقق اهداف تبیین شده صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعداد واحدهای افتتاحی در سال 89، خاطرنشان کرد: در این سال با توجه به برنامه‏های ابلاغی 3 هزار و 527 واحد مسکن مهر در استان مورد بهره‏برداری قرار گرفته است.

محرمی ‏یگانه برنامه‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی سه مرحله برنامه افتتاحی صورت گرفته است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان مرحله افتتاحی مسکن مهر در سال 91 را در دو مرحله عنوان کرد و افزود: تعهدات مرحله اول صورت گرفته است.

وی با اشاره به مرحله دوم افتتاحی در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: مرحله دوم واحدهای افتتاحی طبق برنامه‏ریزی صورت گرفته در دستور کار قرار دارد.

محرمی ‏یگانه تعهدات مسکن مهر استان زنجان را در سال 90 مورد تاکید قرار داد و گفت: استان زنجان در این سال عملکرد مناسبی داشته است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به تعداد واحدهای افتتاحی در سال 90 اشاره کرد و یادآور شد: در این سال یک‌هزار و 214 واحد مسکن مهر به بهره‏برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه همه پروژه‏های مسکن مهر در دست احداث است، افزود: پروژه‏های مسکن مهر در استان زنجان در حال حاضر فعال هستند.

محرمی ‏یگانه با اشاره به منابع مالی تامین مسکن مهر، گفت: منابع مالی مسکن مهر توسط بانک‏های عامل و آورده متقاضیان تامین می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در پاسخ به پیش‏‌بینی از اتمام پروژه‏های آغاز به کار کرده در استان، خاطرنشان کرد: پیش‏بینی می‏شود با توجه به منابع مالی پروژه مسکن مهر پروژه‏ای نیمه‌تمام باقی نماند.

وی با تاکید بر اتمام عملیات پروژه‌های آغاز به کار کرده مسکن مهر در استان، اظهار داشت: بدون توقف نسبت به اتمام و پایان پروژه‏های مسکن مهر تلاش می‏شود.

محرمی ‏یگانه پروژه مسکن مهر را دستاوردی مهم در کشور و استان دانست و خاطرنشان کرد: پروژه ملی مسکن مهر دستاورد‏های مهمی برای کشور داشته است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول