اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

اتمام 342 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: عملیات اجرایی 342 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در خوی به اتمام می‌رسد.

اتمام 342 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان خوی که با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات واحدهای باقیمانده و روند پیشرفت پروژه‌های مساکن مهر این شهرستان در سالن شماره سه فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار داشت: برای به نتیجه رسیدن مساکن مهر در آینده نزدیک لازم است تا تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوزه همکاری لازم را با هم داشته باشند.

وی با تاکید بر همکاری هر چه بیش‌تر شرکت‌های خدمات رسان در این زمینه، تصریح کرد: شرکت‌های خدمات رسان با روند رو به رشد عملیات اجرایی خود می‌توانند در این زمینه گام مؤثری بردارند.

عماری با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه، افزود: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نیز نسبت به احداث مسجد، درمانگاه، مدرسه و ... در کنار مساکن مهر در آینده نزدیک اقدام کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های احداث مساکن مهر، خاطرنشان کرد: این اقدام که توسط دولت انجام گرفته است سبب صاحب مسکن شدن بسیاری از اقشار کم درآمد شده است.

فرماندار خوی افزود: وضعیت اجرای مسکن مهر در این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود ولی خواستار توجه بیش‌تر تعاونی‌ها و مسئولان در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال 264 واحد مسکن مهر در این شهرستان تحویل متقاضیان شده است، افزود: 342 واحد دیگر نیز در قالب سه تعاونی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول