اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

فعالیت 55 اکیپ راهداری در زنجان طی نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 55 اکیپ راهداری در ایام عید نوروز در استان زنجان فعال می‌شوند.

فعالیت 55 اکیپ راهداری در زنجان طی نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اظهار داشت: استان زنجان برای چهارمین سال متوالی موفق به کاهش تلفات جاده‌ای شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به عبوری بودن استان زنجان، تصادفاتی در محورهای مختلف آن رخ می‎دهد، خاطرنشان کرد: کاهش تلفات جاده‌ای در سال‌های اخیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

* آمادگی 450 پرسنل برای ارائه خدمات در نوروز

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نقشه به‌روز و به هنگام شده استان زنجان تهیه و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: 225 دستگاه ماشین‌آلات با 450 پرسنل نیز به مسافران خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه به مناسبت عید نوروز 28 راهدارخانه در استان زنجان فعال است، تصریح کرد: 55 اکیپ راهداری نیز در ایام عید نوروز فعالیت می‌کنند.

* ایجاد 25 گشت راهداری ویژه نوروز در زنجان

باباپور ادامه داد: 25 گشت راهداری ویژه نوروز در استان زنجان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 28 گردنه در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: سه گردنه مهم در محور زنجان به بیجار و دو گردنه مهم در محور زنجان به دندی وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بنرهایی توسط این اداره کل تهیه شده و در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی استان زنجان نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری با وجود مشکلات مالی حجم آسفالت‎ریزی در استان بیشتر شده است.

* 328 هزار تن آسفالت‎ریزی در استان زنجان

این مسئول حجم آسفالت‌ریزی در سال‌جاری را در استان زنجان 328 هزار تن برآورد کرد و افزود: میزان آسفالت‌ریزی در استان نسبت به سال گذشته 5 برابر افزایش داشته است.

باباپور با بیان اینکه قیمت قیر از ابتدای سال‌جاری افزایش نابه‏هنجاری داشته است، ادامه داد: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان 40 میلیارد تومان به عنوان دیون آسفالت‌ریزی به پیمانکاران بدهکار است.

* 24 نقطه استان مجهز به دوربین‌های cctb

وی با تاکید بر اینکه 24 نقطه در استان زنجان مجهز به دوربین cctb است، تصریح کرد: سامانه پیامکی 1000241141 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان نیز راه‌اندازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اذعان داشت: مسافران برای دریافت آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با شماره گویای 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول