اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم بانوان کاسپین جشنواره گل به راه انداخت/ نوشهر گلباران شد

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال بانوان کاسپین جشنواره گل به راه انداختند.

تیم بانوان کاسپین جشنواره گل به راه انداخت/ نوشهر گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین مقابل تیم شورای شهر نوشهر قرار گرفت که در پایان موفق شد میهمان خود را گلباران کند.

در این رقابت‌ها بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین نیم فصل دوم را با توپی پر آغاز کردند و در نهایت موفق شدند با نتیجه پرگل 15 بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

این پیروزی به نوعی سومین پیروزی شاگردان آمنه محمودی در تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین بود، به طوری که بانوان فوتسالیست کاسپین در دو دیدار قبلی خود نیز موفق شده بودند تیم‌های آرمان رضای مشهد و تربیت‌بدنی شهریار را هم با نتایج سنگین از پیش رو بردارند.

تیم فوتسال بانوان کاسپین که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور هشت پیروزی و چهار شکست را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است، به نظر می‌رسد در آغاز نیم فصل دوم کمر همت را بسته است تا با اندیشه پیروزی به مصاف رقیبان خود برود و فاصله امتیاز خود را با مدعیان قهرمانی کاهش دهد.

بانوان فوتسالیست تیم کاسپین قزوین در این رقابت‌ها چهار شکست را مقابل تیم‌های پرسپولیس تهران، شرکت ملی حفاری اهواز، داماش گیلان و صنعت نفت آبادان متحمل شدند که به طور قطع می‌توانستند نتایج بهتری را مقابل این رقیبان به دست آورند.

شاگردان آمنه محمودی در دیدارهای خود مقابل صنعت نفت آبادان و داماش گیلان در حالی بازی‌های خود را واگذار کرده بودند که در طول سال‌های گذشته موفق شده بودند آن ها را شکست دهند.

اما نکته قابل تأمل برای تیم فوتسال کاسپین قزوین در این است که این تیم در نیم فصل نخست با توجه به اینکه بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، نتوانست بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

گرچه حضور فاطمه اعتدادی به عنوان بهترین گل‌زن لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در تیم کاسپین یک نعمت تلقی می‌شود اما در بازی‌های مهم نیز اثبات شد که باید بازیکنانی باشند تا بتوانند وی را تغذیه کنند تا محمودی بتواند روند گل‌زنی‌های خود را در دیدارهای حساس هم نشان دهد.

با آغاز نیم فصل دوم و با توجه به گفته‌های آمنه محمودی سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین، تیم کاسپین به مراتب وضعیت بهتری را در مقایسه با نیم فصل خواهد داشت و به طور طبیعی با تکمیل شدن نفرات اصلی این تیم می‌تواند در مصاف با تیم‌های مدعی بهتر عمل کند و خود را در جمع سه تیم مدعی این رقابت‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول