اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر:

آثار راه یافته به چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گناوه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: آثار راه یافته به چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه استانی گناوه معرفی شدند.

آثار راه یافته به چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گناوه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 9 اثر نمایشی به چهارمین جشنواره  تئاتر کوتاه استانی گناوه راه یافتند، اظهار داشت: امسال 9 اثر نمایشی در چهارمین جشنواره تئاتر استانی گناوه شرکت دارند.

وی افزود: بیش از 21 اثر نمایشی در بخش بازبینی جشنواره شرکت داشتند که پس از بازبینی و ارزشیابی این آثار توسط آقایان علی ابراهیمی، سید نواب موسوی و مرتضی قائدپوری در نهایت 9 اثر از شهرهای گناوه، بوشهر، دیر، خارک وخورموج به جشنواره راه یافتند.

مظفری تصریح کرد: متاسفانه امسال هیچ گونه اعتباری از سوی مسئولان برای این انجمن تخصیص داده نشد و به علت نبود بودجه تا هفته گذشته برگزاری جشنواره در هاله‌ای از ابهام بود ولی با پیگیری انجمن هنرهای نمایشی گناوه به‌ویژه اسپانسرهای مناسبی برای برگزاری این جشنواره پیدا شد و انشاءالله جشنواره به خوبی برگزار خواهد شد.

مظفری گفت: این جشنواره از سوی هنرمندان تئاتر استان با یاد و خاطره شهدای گمنام برگزار خواهد شد و قرار است چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گناوه روزهای 21 تا 23 اسفند در بندر زیبا و توریستی گناوه برگزار شود.

مظفری ادامه داد: «لجن» به کارگردانی اردلان تاجدینی از گناوه، «نگهبان» به کارگردانی حسین اسدی از خارک ، «نقش زن» به کارگردانی طوبی شیرکانی از خورموج ، «برخورد دو ابر باران زا» به کارگردانی علیرضا رحیم زاده از گناوه ، «آخرین لئوناردوی ایل من»  به کارگردانی مهدی تنگستانی از گناوه، «آنالیز» به کارگردانی امین پارساییان از گناوه  ، «آرش» به کارگردانی وحید حسن احمدی از بوشهر،  «برگشت» به کارگردانی حسن فولادی از دیر و «جمعه تعطیل نیست» به کارگردانی احمد قربانی از بوشهر به چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه گناوه راه یافتند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول