اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی انجام شود

تجهیز جاده‌های برون‌شهری به علائم راهنمایی و رانندگی و روشنایی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی شورای ترافیک استان البرز گفت: با توجه به پایان سال و انجام سفرهای نوروزی ضرورت دارد تا جاده‌های برون‌شهری به علائم راهنمایی و رانندگی و روشنایی تجهیز شوند.

تجهیز جاده‌های برون‌شهری به علائم راهنمایی و رانندگی و روشنایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور عصر امروز در جلسه شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: باید تدابیر لازم برای امنیت در جاده‌ها و سلامتی شهروندان و مسافران را در نظر بگیریم و جاده‌های این استان را به علائم راهنمایی و رانندگی تجهیز نماییم.

وی ادامه داد: هر چند که رانندگان نیز باید با احترام به قانون و رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها به رانندگی بپردازند اما ما نیز باید امنیت جاده‌ها را برقرار کرده تا مردم با آرامش بیشتری به سفرهای نوروزی بپردازند.

این مسئول با بیان اینکه باید اقدامات اساسی را به منظور کنترل جاده‌ها به منظور کاهش تصادفات و تلفات انجام دهیم افزود: ارتقای سطح خدمات راهنمایی و رانندگی و همچنین افزایش فرهنگ رانندگی در بین مردم طی چند سال گذشته سبب شده است که کمتر شاهد تصادفات در جاده‌ها باشیم.

حدادپور در ادامه سخنان خود به موضوع طرح زوج و فرد در سطح شهر کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به موفق بودن اجرای این طرح لازم است تا کارشناسی‌های لازم به منظور ادامه این طرح در سطح کلانشهر کرج توسط کمیته کارشناسی انجام شود.

وی در ادامه همچنین به روشنایی جاده قدیم کرج – هشتگرد تا پایان سال توسط اداره کل راه شهرسازی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید توسط اداره راه و شهرسازی استان انجام شود روشنایی جاده قدیم کرج هشتگرد است که باید تا پایان سال‌جاری اجرایی شود.

حدادپور روان‌سازی ترافیک جاده چالوس در ایام پایانی،‌ اصلاح دوربرگردان محور (جاده قدیم کرج، هشتگرد‌) و اصلاح دوربرگردان قرینه در این جاده را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که باید برای روان‌سازی ترافیک انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی شورای ترافیک استان البرز خدمات‌رسانی به شهروندان برای سفرهای برون‌شهری در ایام نوروز توسط اداره کل پایانه‌های استان البرز را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که قبل از پایان سال و شروع سفرهای نوروزی باید انجام شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول