اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز

1300 بویین زهرایی راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: سهمیه اعزام شهرستان بویین زهرا برای راهیان‌ نور امسال هزار و 300 نفر است.

1300 بویین زهرایی راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

حسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا برگزاری یادواره شهدا را گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ شهادت برشمرد و اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت امروز دغدغه اصلی دلسوزان نظام اسلامی است و باید برای اشاعه آن تلاش کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا افزود: امروز ضروری است تا جوانان و نسل کنونی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شده و متوجه زحمات آنان و روز‌های دفاع و مقاومت شوند.

وی با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ راهیان‌ نور تصریح کرد: در این اردو‌ها نسل جوان از نزدیک در جریان رشادت‌های رزمندگان قرار گرفته و یادمان‌های دفاع مقدس را زیارت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام‌ حسین (ع) شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهدا خود روایت‌گر معنوی یادمان‌ها بوده و عطر و بوی شهادت از مناطق عملیاتی به مشام می‌رسد، بیان کرد: دل‌نوشته‌های زائران پس از بازگشت از سفر معنوی راهیان‌ نور خود دنیایی از گنجینه‌ها و دل‌تنگی‌های آنان بوده و تأثیرگذاری این اردو‌ها را نمایان می‌کند.

وی با اشاره به تمهیدات در حال انجام برای برپایی راهیان‌ نور شهرستان بویین زهرا افزود: سهمیه شهرستان بویین زهرا برای اعزام به اردو‌های راهیان‌ نور بالغ بر هزار و 300 نفر بوده و 28 اسفند‌ ماه زمان اعزام نخستین کاروان اردویی شهرستان بویین زهرا می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسین (ع) بویین زهرا ابراز داشت: سفر‌های راهیان‌نور شهرستان بویین زهرا شامل اقشار دانش‌آموزی و خانوادگی تا 12 فروردین‌ ماه 92 تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/77005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول