اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

تجربه مدیریتی توانمند مهم‌ترین رکن موفقیت شوراهای شهر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: تجربه مدیریتی، برنامه‌ریزی و نظارت در حوزه‌های مختلف جزو مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا به شمار می‌رود.

تجربه مدیریتی توانمند مهم‌ترین رکن موفقیت شوراهای شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمد باقر محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ و تقویت وحدت و تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های این مجموعه دارد.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که باید مدنظر قرار گیرد، بحث بررسی نیازهای اساسی هر شهر و انتخاب نامزدهای توانمند در راستای تحقق این امور است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه افزایش تعداد اعضای شوراهای شهر زمینه‌ای برای حضور نخبگان و متفکران علوم مختلف در شوراهاست، خاطرنشان کرد: حضور افراد دارای صلاحیت که از سوابق علمی و اجرایی در زمینه‌های مهندسی عمران، معماری شهری، مدیریت شهری، مهندسی فرهنگی، سامان‌دهی ترافیک، برنامه‌ریزی و امور اجتماعی  باشند؛ جزو مهم‌ترین نیازهای شوراهای شهر و روستا به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هویت‌های بومی و تلاش برای به‌کارگیری نخبگان جامعه از دیگر نکاتی است که باید مدنظر شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار بگیرد.

محمدی با اشاره به لزوم ترسیم چشم‌انداز توسعه از سوی شوراها گفت: برنامه‌ریزی در راستای کاهش مهاجرت و تلاش برای توسعه و عمران شهری از مسائلی به شمار می‌رود که تحقق آن نیازمند ارتباط و تعامل مداوم شوراها و دستگاه‌های اجرایی است.

وی، حضور افراد برجسته بازار را از مهم‌ترین نیازهای شوراهای شهر و روستا دانست و بیان داشت: از آنجایی که فعالان بازار نقش سازنده‌ای در تحکیم روابط اجتماعی، تقویت فرهنگ و بهبود وضعیت اقتصادی ایفا می‌کنند، بدون تردید حضور حداقل یک نماینده از قشر بازاری در سطح شوراها باید مدنظر قرار بگیرد.

فرماندار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود اصلاح قانون شوراها را به عنوان یک سیاست مؤثر در جهت تسهیل اجرای اهداف این مجموعه ذکر کرد و ادامه داد: براین اساس در دوره چهارم انتخابات، شاهد افزایش اعضای شورای اسلامی شهر شهرضا به تعداد 11 نفر هستیم.

وی در پایان اضافه کرد: براساس برنامه زمان‌بندی شده، اعضای ستاد اجرایی انتخابات شهرضا انتخاب شده‌اند و انتظار داریم شاهد برگزاری دو انتخابات پرشکوه در سطح این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/63011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول