اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

فضای انتخابات شوراها با آرامش پیش رود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید سعی شود، فضای انتخابات شوراهای شهر و روستا با آرامش پیش رود و صحنه این انتخابات از هرگونه مشکل و مسئله عاری باشد.

فضای انتخابات شوراها با آرامش پیش رود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در آخرین جلسه شورای قضائی استان در سال جاری اظهار داشت: باید شهروندان مراعات حال یکدیگر را کنند، کسبه انصاف خود را از دست ندهند و صدا و سیما با تهیه گزارش‌های مثبت به تداوم آرامش در جامعه کمک و التهاب را از فضای روانی جامعه دور کنند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز می‌توانند با طرح مسائل، اطلاعات و اخبار به‌موقع در ایجاد آرامش نقش بسزائی ایفا کنند.

توکلی با اشاره به نقش اداره کل تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی خاطر نشان کرد: کار تعزیرات، بازرسی نیست، بلکه رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده و مطروحه راجع به تخلفات صورت گرفته اصناف مختلف است.

رئیس شورای قضایی استان کرمان مدیریت دقیق‌تر بازار را الزامی دانست و بیان داشت: امروز در بازار کرمان مرغ گرم با کمبود مواجه است و فردا که کمبود رفع شود با قیمت بالاتری عرضه می‌شود که این امر چنان‌چه با مدیریت بر عرضه، تقاضا و قیمت انجام شود، این پروسه صورت نمی‌گیرد.

توکلی اذعان داشت: همه آحاد مردم، کسبه، اصناف و مسئولان به ایجاد آرامش در جامعه و جلوگیری از التهاب‌آفرینی کمک کنند.

وی راجع به انتخابات آتی کشور ابراز داشت: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این انتخابات را از حساسیت ویژه‌ای برخوردار کرده است.

توکلی خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری طبق برنامه‌ریزی و روال خود پیش می‌رود، اما در بحث شوراها به نظر می‌رسد، عده‌ای می‌خواهند به گونه دیگری عمل کنند.

وی تاکید کرد: باید سعی شود، فضای انتخابات شوراهای شهر و روستا با آرامش پیش رود و صحنه این انتخابات از هرگونه مشکل و مسئله عاری باشد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول