اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

راه‌اندازی 4 کانون تخصصی تبلیغی در روستاهای سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از راه‌اندازی چهار کانون تخصصی تبلیغی در روستاهای سعدآباد خبر داد.

راه‌اندازی 4 کانون تخصصی تبلیغی در روستاهای سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست مسئولان اظهار داشت: تقویت مراکز قرآنی و دینی در مناطق مختلف شهری و روستایی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی است.

وی از راه‌اندازی چهار کانون تخصصی تبلیغی در روستاهای سعدآباد خبر داد و افزود: مجوز فعالیت چهار کانون تخصصی فرهنگی تبلیغی برای روستاهای برمک، بشیرآباد، تل سرکوه و سربست در سال 91 صادر شده و این کانون‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی در سعدآباد خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی سعدآباد، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و دینی مختلفی را اجرا کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی، برگزاری گفتمان‌های دینی مساجد، همایش مهارت‌های زندگی بانوان با رویکرد دینی، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب، مسابقات کتابخوانی عفاف و حجاب و بسیاری از طرح‌های دیگر اشاره کرد.

جمالی، هدف از برگزاری برنامه‌های آموزشی کانون را ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد ارتباط هر چه عمیق‌تر و ماندگارتر نسل جوان با قرآن و همچنین مصون ماندن دل و جان آنان در برابر خطرات و آفات فرهنگی بیان کرد.

وی همچنین از برگزاری نشست بصیرتی سیاسی در سعدآباد خبر داد و گفت: این همایش به منظور آشناسازی دانش‌آموزان با مسائل روز و جریانات سیاسی جامعه برگزار شده است.

جمالی اذعان داشت: این نشست در زمینه آگاهی‌بخشی و افزایش بصیرت و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و انحرافات اجتماعی برای دانش‌آموزان برگزار شد.

وی مقابله جوانان با تهاجم فرهنگی رسانه‌های غربی را دیگر هدف این نشست دانست و ابراز داشت: جنگ نرم و تبلیغات سیاسی و ضددینی گسترده دشمن در فضای سایبری از مسائل مهم جامعه است که باید جوانان به این موضوع توجه ویژه‌ای کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد در پایان با اشاره به اینکه امروز کشور در جنگ نرم است، عنوان کرد: با برگزاری چنین نشست‌هایی باید با حمله‌های فرهنگی دشمن در کشور مقابله کرد و دشمن را در این زمینه هم ناکام گذاشت.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول