اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج تعلل نکنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس با بیان اینکه از وقفه در پرداخت وام‌های ازدواج نگران هستیم، گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج تعلل نکنند.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج تعلل نکنند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مسئولان نظام همواره به ازدواج جوانان و تأثیر آن در ابعاد مختلف تاکید داشته‌اند، لیکن تعلل در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان با این توصیه‌ها هم‌خوانی ندارد.

وی با هشدار به بانک‌ها خواستار از سر گیری پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان استان شد، ادامه داد: جوانان برای ازدواج با مشکلات فراوانی مواجه هستند، باید مشکلات موجود از سر راه ازدواج آنان از طرق مختلف برداشته و برطرف شود.

وی یکی از مهم‌ترین این مشکلات را پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان برای ترغیب و تشویق این قشر پویای جامعه عنوان کرد.

به گفته سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی، بخش قابل توجهی از مراجعات مردم به دفتر نمایندگان استان مربوط به مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان مربوط می‌شود.

وی تاکید کرد: باید دولت برای رفع مشکلات پیش روی ازدواج جوانان به جد تلاش کند چرا که عدم رفع این مشکلات تبعات منفی جبران ناپذیری در پی دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در عین حال جوانان را به صبر و قناعت توصیه کرد و یادآور شد: در صورتی که معیارهای اسلامی در ازدواج مد نظر قرار گیرد بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان مرتفع خواهد شد.

به گزارش فارس، 33 درصد از جمعیت 867 هزار نفری خراسان شمالی را جوانان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/63001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول