اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

مانور ستاد تسهیلات نوروزی در سوادکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به لزوم آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان گفت: مانور ستاد تسهیلات نوروزی در سوادکوه برگزار می‌شود.

مانور ستاد تسهیلات نوروزی در سوادکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سوادکوه با اشاره به در پیش بودن سال جدید و برنامه‌ریزی‌های شهرستانی برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: مسئولان کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی در 24 اسفند ماه سال جاری در مانور تسهیلات نوروزی سوادکوه در سطح شهر پل سفید شرکت می‌کنند.

معاون فرماندار سوادکوه به لزوم پایان کنده‌کاری‌های سطح شهرستان سوادکوه تا 20 اسفند ماه اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از شکستگی‌های لوله‌های آب و گاز و ایجاد مشکلات برای مردم از کنده‌کاری‌ها اجتناب شود و در صورت ضرورت با هماهنگی فرمانداری شهرستان سوادکوه هماهنگی لازم انجام شود.

وی با اشاره به ترانزیتی بودن محور سوادکوه به لزوم زیباسازی در مسیر تردد مسافران اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری‌ها به پاک‌سازی و زیبا‌سازی شهرهای سوادکوه توجه کنند.

رحمتی به فعال بودن مساجد داخل شهری و اماکن بین شهری در هنگام اذان شرعی و در مقاطع زمانی مختلف تاکید کرد.

معاون فرماندار سوادکوه خواستار معرفی و اطلاع‌رسانی شهرستانی برای اماکن تفریحی و مذهبی و تاریخی شهرستان سوادکوه برای مسافران شد و افزود: حضور مسافران از سراسر کشور و استفاده از جاده ترانزیتی فرصت مناسبی برای معرفی جنبه‌های مختلف شهرستانی خواهد بود.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول