اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ اعلام کرد

ارائه تسهیلات نوروزی برای مسافران شاهین‌دژ

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت:تسهیلات نوروزی برای مسافران در شاهین‌دژ فراهم شده است.

ارائه تسهیلات نوروزی برای مسافران شاهین‌دژ

فرماندار شاهین دژ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره اقدامات انجام گرفته در ستاد تسهیلات نوروزی شاهین‌دژ، اظهار داشت: سه مدرسه و دو مهمان‌پذیر آماده اسکان دادن به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به استقرار ایست بازرسی دائم یا موقت نیروی انتظامی در شاهین‌دژ، تصریح کرد: با این تدابیر تلاش می‌کنیم سبب ایجاد احساس امنیت و آرامش در مسافران نوروزی شویم.

بهروز به نقش اداره راه و ترابری در راهنمایی صحیح مسافران، اذعان داشت: اداره راه و ترابری شاهین‌دژ موظف است تا زمان آغاز سفرهای نوروزی لکه‌گیری راه‌های بین شهری و پرتردد را به اتمام برساند.

فرماندار شاهین‌دژ افزود: تفرج‌گاه‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی در شهرهای شاهین‌دژ، محمودآباد و کشاورز توسط شهرداری این مناطق برای رفاه حال مسافران، بازنگری و پاکیزه می‌شوند.

وی بر آمادگی کامل مراکز بهداشتی و درمانی شاهین‌دژ در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: در این مراکز کشیک پزشک معالج از جمله پزشک عمومی و در صورت لزوم پزشک متخصص و جراح ضروری است.

بهروز ادامه داد: از بانک‌های شاهین‌دژ درخواست کرده‌ایم که خودپردازهای خود را برای دریافت وجه نقد مسافران فعال کنند تا مشکلات مسافران در ایام تعطیل به حداقل برسد.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول