اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس تأکید کرد

هوشیاری مردم نسبت به جریان انحرافی در انتخابات 92/مذاکره با آمریکا معنا ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی در انتخابات ریاست‌ جمهوری از جریان اصلاح‌طلبان در فتنه 88 وحشتناک‌تر است بر این اساس مردم باید نسبت به این جریان هوشیارتر باشند.

هوشیاری مردم نسبت به جریان انحرافی در انتخابات 92/مذاکره با آمریکا معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین در مراسم ارایه گزارش عملکرد 9 ماهه خود و جلسه پرسش و پاسخ در جمع مردم این شهر اظهار داشت: جریان انحرافی در انتخابات ریاست ‌‌جمهوری از جریان‌ فتنه 88 وحشتناک‌تر است، بر این اساس مردم باید نسبت به این جریان هوشیارتر باشند تا با حرکت کردن در مسیر ولایت ‌فقیه بتوانند فتنه‌های داخلی و خارجی را به خوبی خنثی کنند.

این نماینده مجلس ابراز داشت: در جریان انتخابات ریاست‌ جمهوری جریان‌های انحرافی، فتنه، اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان حضور دارند که نباید بین اصولگراها اختلافی باشد.

حسینی به کاندیدا شدن افراد جریان انحرافی در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: جریان انحرافی از جریان اصلاح‌طلبان در فتنه 88 مخوف‌تر و خطرناک‌تر است که در این راستا باید اقشار مختلف جامعه در این انتخابات هوشیارانه حضور داشته باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: جریان انحرافی در بین مردم، بسیجیان، ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های شهدا جایی ندارد و نمی‌تواند در داخل کشور افرادی را جذب خود کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کاهش قیمت‌ها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهد تا بتواند از گرانی‌ کالاهای اساسی مردم جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه مخالفت‌ها و موافقت‌های برخی افراد در نحوه اجرا موجب شده تا قانون حجاب و عفاف به خوبی اجرا نشود،‌ عنوان داشت: برخی کوتاهی‌های مسئولان موجب شده که امر به معروف‌ و نهی‌ از منکر در کشور بدرستی انجام نشود.

این نماینده مردم در پاسخ به این درخواست که وی افرادی را تعیین و به ادارات بفرستد تا برخورد مدیران و کارمندان را با مردم بررسی کنند، اذعان داشت: مسئولان و مدیران با هدف خدمت‌ به این سمت برگزیده شده‌اند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند ولی حتما برای بررسی این موضوع این کار را می‌کنم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان این خبر که الموت به شهرستان ارتقاء می‌یابد، بیان داشت: شهرستان شدن این منطقه اکنون در مرحله تصمیم هیئت‌ دولت است و با اجرایی شدن این اقدام الموت رونق خواهد گرفت.

حسینی در پاسخ به سوالی که چرا سه نماینده مرد قزوین در مجلس شورای اسلامی «تات» هستند، ابراز داشت: زبان لر، کرد، ترک، فارس، شمالی و تات ملاک انتخاب نمایندگان نیست بلکه مردم باید این نمایندگان را بر اساس تخصص، تدین و مهارت تعیین کنند.

وی با اشاره به فساد اقتصادی گفت: افرادی که از سلاح سرد و گرم استفاده می‌کنند به راحتی با حکم قانون اعدام می‌شوند ولی متأسفانه در مورد افرادی که دزدی می‌کنند باید این افراد 10 خصوصیت داشته باشند و این خصوصیت‌‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرند تا دست دزد قطع شود و همچنین قاضی در صدور چنین حکمی با محدودیت مواجه است.

وی افزود: البته با تلاش‌های قاضی و مسئولان مربوطه اصل پول و سود اختلاس‌ها به بیت‌المال برگشت داده خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئول و مدیری که توان برطرف کردن مشکل مردم را داشته باشد ولی برطرف نکند، ضد دین و انقلاب است و نباید سمتی به چنین افرادی داد.

 

حسینی در ادامه اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مردم از من به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی این بود که تابع و پیرو ولایت‌ فقیه باشم و همیشه همگام و هم‌فکر با مقام معظم رهبری حرکت کنم که تحقق این هدف از مهم‌ترین اهدافم بوده و بعد از این هم همه کارهایم را با این هدف تنظیم می‌کنم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: احمدی‌نژاد به برکت خون شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رئیس‌ جمهور شده است و ایشان اگر از رهبر فرزانه انقلاب پیروی نمی‌کردند مردم به او رأی نمی‌دادند پس باید مسئولان همیشه کارهایشان را طبق رضایت رهبری انجام دهند تا معظم‌له از اقدامات ما رضایت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنانی بیان کردند هر کسی که اختلافات را در کشور دامن بزند به کشور خیانت کرده است، اذعان داشت: استیضاح وزیر در مجلس شورای اسلامی هم در آن زمان خلاف بیان رهبری بود و نباید این اقدام صورت می‌گرفت و در این راستا مواضع همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید طبق چارچوب‌های رهبری باشد تا موجب اختلاف در کشور نشود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن فکر می‌کرد اختلافات مجلس شورای اسلامی و دولت موجب می‌شود مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خیابان‌ها نیایند، عنوان کرد: مردم با آمدن در این راهپیمایی و با داشتن عکس‌های رهبر انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) اثبات کردند که فقط پیرو ولایت‌ فقیه هستند و به هر کسی که رأی می‌دهند طبق معیارهایی از جمله تبعیت از مقام معظم رهبری رأی می‌دهند.

 

حسینی اضافه کرد: مردم با حضور پرشکوه خودشان در راهپیمایی 22 بهمن اثبات کردند تا آخرین نفس به آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب پایبند هستند و هرگز از حمایت‌ آنان کوتاه نخواهند آمد.

 

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند که مردم ایران با توجه به فشارهای اقتصادی، گرانی و تورم در انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت نمی‌کنند، اذعان داشت: اقشار مختلف جامعه در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام بیدار و هوشیار باشند و یک بار دیگر با انتخاب آگاهانه نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنند.

 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید فشارهای اقتصادی که اکنون در جامعه حاکم است به شرکت کردن مردم در انتخابات صدمه بزند، ابراز داشت: این مسایل نباید به اصل نظام ضربه بزند بلکه مردم و طرفداران اصولگرایی باید با یکدیگر متحد و هم‌دل شوند و با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر قزوین فرد صالح، متعهد و متخصص را انتخاب کرد تا با این انتخاب مشکلات برطرف شود.

 

حسینی با اشاره به اینکه برخی‌ها شرکت در انتخابات را به صورت قوم‌گرایی مطرح می‌کنند، اذعان داشت: بنده به شدت با این مطلب مخالفم و اعتقاد دارم باید طبق معیارها و ارزش‌های مطلوب فرد مورد نظر انتخاب شود و هیچ ربطی به لر، کرد، شمالی، بلوچ و الموتی بودن ندارد و باید مردم کاندیدایی را انتخاب کنند که متخصص، متعهد، باسواد و دارای علم باشد تا بتواند مشکلاتشان را به خوبی برطرف کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در انتخابات رئیس جمهوری و شورای اسلامی شهر قزوین بنده طرفدار کسی نیستم و کسی را معرفی نمی‌کنم.

*مسئولان با استفاده از ظرفیت‌ها قزوین را توسعه دهند

‌نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و مدیران از ظرفیت‌های قزوین به خوبی استفاده کنند تا این استان توسعه و رشد چشم‌گیری یابد.

‌حجت‌الاسلام ‌حسینی ‌با اشاره به اینکه هماهنگی که اکنون بین مدیران استان قزوین وجود دارد،‌ تاکنون در تاریخ قزوین وجود نداشته است،‌ اظهار داشت: مسئولان و مدیران از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند تا این استان توسعه و رشد چشم‌گیری یابد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی کارش تصویب و نظارت قانون است، اظهار داشت: برخی‌ها فکر می‌کنند که نمایندگان می‌توانند مدیرکل و رئیس سازمان و اداره‌ای را به راحتی عوض کنند در صورتی که چنین نیست و انتخاب آنان چارچوب‌های خاصی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم بیش از سه هزار و 500 نامه به من برای برطرف کردن مشکلاتشان نوشتند، ابراز داشت: بیش از 90 درصد این نامه‌ها پاسخ داده شده است که این بیانگر اهمیت جوابگویی به نامه‌های مردم با هدف برطرف کردن مشکلات آنان است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفتر پاسخگویی به سئوالات مردم در البرز، آبیک و قزوین دایر است و مردم می‌توانند برای رفع مشکلاتشان به این دفتر مراجعه کنند، متذکر شد: روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه دفتر آبیک و روزهای دوشنبه، چهارشنبه و شنبه دفتر البرز برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم باز و در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: همچنین شخصا هر ماه یک روز به صورت حضوری در این دفترها حاضر هستم تا از نزدیک با مشکلات مردم در ارتباط باشم.

وی اظهار داشت: من نمی‌توانستم و نمی‌خواهم پولدار شوم و علاقه‌ای به این کار ندارم چراکه رضایت خداوند متعال را به هر کار بیشتر ترجیح می‌دهم و امیدوارم پروردگارم در خدمت کردن به مردم کمکم کند تا با توان بیشتری در این مسیر گام بردارم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مسکن مهر استان قزوین مشکلاتی بود، ابراز داشت: با پیگیری‌های مستمر از وزیر مربوط دستور اضافه شدن وام این مسکن را گرفتم تا این مشکلات برطرف شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دستور ساخت مسجد، مدارس و مسایل مختلف را در شهرک مهرگان را از وزیر مربوطه گرفته که در آینده در این شهرک احداث می‌شود اذعان داشت: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور کمک 900 میلیون تومان برای ساخت مساجد در قزوین را اخذ کردم.

حسینی عنوان کرد: چهار باند شدن جاده آبیک به محمدیه و جاده آبیک به بویین‌ زهرا، پل بویین‌ زهرا، پل شریف‌آباد و کمربندی جنوب قزوین که موجب حجم بار ترافیک شده است که برای ساماندهی و کاهش این ترافیک آن‌ها، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به مشکلات شرکت‌های مشکل‌دار قزوین اشاره کرد و گفت: برای برطرف کردن این مشکل جلسه‌ای با وزیر و معاونان برگزار کردیم تا مشکلات آنان را برطرف کنیم که این شرکت‌ها به دلیل عدم تصفیه به موقع با بانک‌ها با مشکلاتی مواجه شده بودند و مشکل عدم نقدینگی نداشتند که برای رفع آن نیز اقدامات لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین رشد خوبی در بهداشت داشته است، ابراز داشت: متأسفانه هنوز بیمارستان بوعلی و رجایی از بهداشت خوبی برخوردار نیست که برای تحولی این دو بیمارستان به وزیر مربوطه نامه نوشتیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

حسینی با بیان اینکه مشکلاتی در میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین وجود دارد، اظهار داشت: این استان نسبت به اصفهان از آثار فرهنگی بیشتری برخوردار است و نسبت به سایر استان‌ها از قدمت و امامزاده‌های بسیاری دارد ولی متأسفانه تاکنون قزوین به خوبی به مردم معرفی نشده است که جلساتی برای رفع این مشکل با مدیران مربوطه برگزار کردیم تا با شناسایی علت‌ها برای رفع این مشکل اقدامات خوبی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید شهرک دانشگاه در قزوین احداث شود، اذعان داشت: متأسفانه مسئولان برخی دانشگاه‌های غیرانتفاعی که شبیه مدرسه هستند با سودهای کلان دانشگاه راه‌اندازی کردند و هیچ حساب و کتاب در ساماندهی‌ها آن‌ها وجود ندارد که با احداث این شهرک این دانشگاه‌ها به این مکان منتقل می‌شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال قزوین جزو شش استان خشکسالی است،‌ بیان داشت: قزوین زمین کشاورزی خوبی دارد ولی با عدم وجود آب با مشکلاتی مواجه است که با وزیر نیرو برای برطرف کردن این مشکل جلسه‌هایی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برخی روستاها از مشکلات مخابرات برخوردارند که با نامه نوشتن به وزیر مربوط برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام می‌دهم، اذعان داشت: بنده برای برطرف کردن مشکلات ابتدا با وزیر مربوط صحبت می‌کنم تا با برگزاری جلسه‌ای مشکلات برطرف شود و اگر وزیر اقدامات لازم را انجام ندهد از او انتقاد می‌کنم تا او مشکل را برطرف کند.

*مذاکره با آمریکا معنا ندارد

‌نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا برای مذاکره با ایران از زورگویی استفاده می‌کند بر این اساس این مذاکره طبق مؤلفه‌های درست برنامه‌ریزی نشده و از اصل باطل است و معنایی ندارد.

‌حجت‌الاسلام ‌حسینی ‌با بیان اینکه مذاکره با آمریکا معنایی ندارد، اظهار داشت: این کشور برای مذاکره از زور و ظلم استفاده می‌کند، کشوری که برای مذاکره از این مؤلفه‌ها استفاده کند مذاکره با‌ آن کشور معنایی ندارد.

حسینی با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند که دوستی با آمریکا تورم را کاهش می‌دهد، اذعان داشت: این شعاری است که دشمن به مسئولان داخلی کشور القا می‌کند در صورتی که این کشور 34 سال پیش و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی پول ایران را چپاول کرده که اگر اکنون با سود کم هم حساب کنیم 100 میلیارد تومان می‌شود و دائم برای خدشه‌دار کردن نظام اسلامی نقشه‌های شومی طراحی می‌کند و با تحریم‌های مختلف به این کشور فشار وارد می‌کند بنابر این دوستی با کشور غارتگر، خائن و زورگو معنایی ندارد.

این مسئول در پاسخ به سئوالی که چرا با آمریکا دوست نمی‌شویم، گفت: آمریکا در صورتی با ایران دوست می‌شود که این کشور مانند عربستان سعودی نوکر او باشد و دست از پیشرفت و توسعه در تولید موشک، انرژی هسته‌ای و علم بردارد، ولی از آنجایی که نظام اسلامی ایران با پیروی از اهداف امام حسین (ع) هرگز زیر بار ظلم و خفت دشمنان اسلام نمی‌رود با استقامت در برابر دشمنان اسلام استقامت می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحصیل‌کرده بیکار و بومی در قزوین وجود دارد، ابراز داشت: متأسفانه این مطلب از مهم‌ترین مشکلاتی است که باید با سیاست‌گذاری‌های درست برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار روستا در استان قزوین وجود دارد که بیش از دو هزار و 500 روستا تاکنون آسفالت نشده‌اند، عنوان کرد: برای آسفالت این جاده‌ها بودجه زیادی می‌خواهد ولی در هر صورت اکنون با پیگیری‌های مداوم به نوبت جاده روستاها آسفالت می‌شود.

حسینی با بیان اینکه شب عید مردم نیاز دارند تا کالاهای اساسی و ضروری‌ را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند، اذعان داشت: نمایندگان مجلس مدام به وزیرهای مربوط برای کاهش قیمت‌ها تذکر می‌دهند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی از افزایش قیمت‌ها مربوط به تحریم‌های دشمنان است و برخی دیگر مربوط به مدیریت نادرست مسئولان کشوری است که باید برای برطرف کردن این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسئول به مشکلات کارگرانی که چند ماه حقوق نگرفته‌اند اشاره کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکلات آنان در حال پیگیری هستم تا با بازنشسته کردنشان مشکل این کارگران را برطرف کنم.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در وقف شهرستان البرز وجود دارد، ابراز داشت: اقدامات لازم برای تبدیل کردن این وقف به نحو احسن صورت گرفته که با پیگیری این مشکل برطرف می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شایسته‌سالاری یکی از شعارهایش در انتخابات بوده، ابراز داشت: تمام تلاشم را می‌کنم تا افراد متدین، توانمند و لایق مسئولیت‌ها را در استان قزوین به عهده بگیرند.

حسینی با اشاره به اینکه در تعیین مدیران و مسئولان استان قزوین وزیر و استاندار اقدامات لازم را انجام می‌دهند، بیان داشت: نمایندگان مجلس در تعیین آن‌ها دخالتی ندارد و بیشتر نقش نظارتی را ایفا می‌کنند.

وی متذکر شد: با اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) که طرح ملی است خیابان سلامگاه نیز ساماندهی می‌شود و با تحقق این امر گردشگران بسیاری جذب قزوین می‌شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هشت هزار مسکن مهر در شهرک مهرگان آماده افتتاح است و قرار بود این افتتاح با حضور رئیس‌ جمهور صورت گیرد که به دلایلی تأخیر افتاده است، ابراز داشت: بقیه مسکن مهر نیز در این شهرک در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/77009/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول