اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی خبر داد

تلاش فتنه‌گران برای به چالش انداختن نظام در انتخابات 92

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی گفت: فتنه‌گران قصد دارند در انتخابات 92 فتنه دیگری را راه‌اندازی کرده و مردم، کشور و نظام را با چالش مواجه کنند.

تلاش فتنه‌گران برای به چالش انداختن نظام در انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، کریم سرادار ظهر امروز در همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان در شهرستان دشتی گفت: ما در آستانه یک انتخابات بسیار با اهمیت، حساس و ملی که یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری است قرار داریم و همزمان یک انتخابات محلی و منطقه‌ای نیز برگزار می‌شود که حساسیت آن را بیشتر کرده است.

سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی افزود: دشمنان دست به دست هم داده‌اند که انتخابات سال 92 را با چالش‌هایی مواجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات سال 88 یک انتخابات پرشور بود و با حضور حداکثری مردم برگزار شد اما دشمنان نظام با همکاری خواص بی‌بصیرت آن را با چالش مواجه کردند.

سرادار ادامه داد: فتنه‌گران قصد دارند در انتخابات 92 فتنه دیگری را راه‌اندازی کرده و مردم، کشور و نظام را با چالش مواجه کنند.

وی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات مختلفی برگزار شده است و هر انتخاباتی بهتر از انتخابات قبلی و سالم‌تر، پرشورتر، بانشاط‌تر و با حضور و مشارکت بیشتر برگزار شده است و در همه این انتخابات‌ها سربلند و پیروز بیرون آمده‌ایم.

سرادار گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که انتخابات را با حضور حداکثری مردم برگزار می‌کند و امیدواریم یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به خوبی و در کمال صحت و سلامت با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی اضافه کرد: در همه عرصه‌های انتخابات تلاش و جدیت بی‌نظیر و بی‌بدیل شورای نگهبان را در پاسداری از نظام دینی و اسلامی شاهد بودیم و در بدترین شرایط جنگ، تحریم و ... انتخاباتی را برگزار کردیم که نماد دموکراسی اسلامی بوده است.

سرپرست  دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی یادآور شد: انتخابات در ایران اسلامی در مقابل لیبرال دموکراسی غربی نشان داده است که این انتخاباتی که ایران اسلامی برگزار کرده در مقابل دموکراسی غربی بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: دشمنان ما در ادامه فتنه سال 88 بنا دارند که فتنه دیگری در چهار مرحله در انتخابات سال 92 اجرا و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/66001/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول