اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دفتر نظارت بر انتخابات استان بوشهر مطرح کرد

رصد دائمی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری توسط دشمن

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دفتر نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: دشمن به طور مرتب در حال رصد کردن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

رصد دائمی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری توسط دشمن

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی در جمع شماری از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان دشتی اظهار کرد: دشمن دو هدف اصلی را دنبال می‌کرد، یکی 22 بهمن که در آن با شکست مواجه شد و دیگری انتخابات یازدهم که به طور مرتب در حال رصد کردن آن است.

وی افزود: در یوم‌الله 22 بهمن مردم با بصیرت دینی و سیاسی که داشتند با وجود اینکه یک هفته قبل از آن اختلافات جزیی بین مسئولان به وجود آمده بود ثابت کردند در خیلی از مسائل از خواص جلوتر هستند و دشمن را ناامید کردند.

رضایی به مذاکرات گروه 1+5 اشاره کرد و یادآور شد: اگر تیم مذاکره کننده ایران مقتدرانه جلوی آنها ایستاد و حرف مردم و سیاست‌های کلان نظام را بیان کرد به خاطر پشتوانه الهی و مردم در 22 بهمن بود.

وی گفت: اگر در سطح ملی و بین‌المللی به دنبال اقتدار نظام هستیم باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم را فراهم کنیم و از جهت دیگر طوری شود که مردم بهترین انتخاب را داشته باشند.

رضایی خطاب به مسئولان افزود: مسئولان اختلافات را کنار بگذارند و زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را فراهم آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چند ماه پیش فرمودند بعضی از مسائل اگر مطرح شود قطعاً خیانت است لذا همه ما باید کمک کنیم که فرمایشات، منویات و دغدغه‌هایی که حضرت آقا دارند اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت: همانطور که از گردنه‌های مختلف در طول سنوات گذشته عبور کردیم مشکلات اقتصادی هم قطعاً برطرف می شود و این توطئه دشمن نیز مثل گذشته نقش بر آب خواهد شد.

رضایی به ائتلاف‌ 1+2 ‌اشاره کرد و یادآور شد: چون در آستانه انتخابات هستیم گروه‌های سیاسی فعال هستند و قطعاً برنامه‌های خاصی دارند.

وی گفت: البته امکان دارد دولت نیز گزینه‌ای داشته باشد اما قطعاً گزینه اول دولت مشایی نیست و امیدواریم دولت نیز به جمع جبهه متحد اصولگرایی بپیوندد و کاندیدای مستقل نداشته باشد.

انتهای پیام/66001/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول