اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

پرداختن زودهنگام به انتخابات برای کشور مشکل‌آفرین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: پرداختن زودهنگام به انتخابات برای کشورمان مضر بوده و مشکل‌آفرین است.

پرداختن زودهنگام به انتخابات برای کشور مشکل‌آفرین است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین توصیه‌ای که در شرایط کنونی می‌توان به مسئولان و اقشار مختلف جامعه داشت، این است که اتحاد و یکدلی خود را حفظ کرده و از پرداختن زودهنگام به امور انتخاباتی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تحریم اقتصادی کشورمان دست زده‌اند که این موضوع در بازار تورم ایجاد کرده است و به طور مستقیم فشار آن بر مردم وارد می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی از مسئولان انتظار خدمت کردن، مردم‌داری و خوش‌برخوردی وجود دارد و باید از فعالیت‌های سیاسی صرف خودداری کرده و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ به پرهیز از رسانه‌ای کردن اختلاف‌ها تاکید کرد و افزود: علنی کردن اختلاف‌نظرها، جناح‌بندی و پرداختن به مسائل انتخاباتی برای کشورمان خطرآفرین است و مانند یک زهر کشنده و بیماری سرطان عمل می‌کند که اثرهای مخرب آن با گذشت زمان در جامعه بروز پیدا می‌کند.

باقری بر لزوم ایجاد فضای اعتماد و همدلی در جامعه تاکید کرد و افزود: پرداختن به کارهای انتخاباتی از هم اکنون نتیجه‌ای جز این ندارد که اعتماد موجود بین مردم و مسئولان از بین رود، اختلافات شدیدتر شده در نتیجه مشکلات مختلفی دامن‌گیر اقشار مختلف جامعه می‌شود حتی سیاستمدار و غیرسیاست‌مدار، کارمند و کسبه نیز از مسائل اصلی کشورمان غافل می‌شوند.

وی بر لزوم مورد توجه قرار دادن وصایای امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: با وجودی که ایادی استکبار جهانی به طور پیوسته علیه کشورمان به توطئه‌چینی دست زده‌اند، ولی تاکنون موفق نشده‌ا‌ند حتی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی که وفاق و همدلی در کشورمان حاکم بود، بنابراین باید در شرایط حساس کنونی مقامات هوشیاری خود را حفظ کنند و دولتمردان و نمایندگان مجلس در کنار یکدیگر قرار گیرند تا فرصت سوءاستفاده به معاندان داده نشود.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول