اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل:

آملی‌ها 4.5 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل گفت: خیران آملی تا پایان بهمن ماه امسال 4 میلیارد و 554 میلیون ریال در طرح اکرام ایتام به نیازمندان کمک کردند.

آملی‌ها 4.5 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، رمضان علیپور بیان داشت: خیران آملی تا پایان بهمن ماه امسال مبلغ 4 میلیارد و 554 میلیون ریال در طرح اکرام ایتام به نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 900 حامی آملی از 650 یتیم زیر پوشش کمیته امداد حمایت می‌کنند، گفت: ماهانه به طور متوسط مبلغ 350 میلیون ریال از سوی خیران به حساب ایتام واریز شده و یا برای اختصاص به آنها به کمیته امداد سپرده می‌شود.

علیپور همچنین از اهدای دو قطعه زمین توسط  خیرین آملی به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام این شهرستان خبر داد و افزود: طی دو ماه گذشته سال جاری 270 متر مربع زمین توسط دو خیر آملی به خانواده‌های ایتام کمیته امداد اهداء شد که بنا بر نیت خیران نیک‌اندیش این دو قطعه زمین برای ساخت منزل مسکونی به خانواده ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اهداء شد.

به گفته علیپور، ارزش ریالی این زمین‌های اهدایی بیش از 420 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل در ادامه از برگزاری کلاس آموزش دانش‌آموزان رهپویان ولایت این نهاد خبر داد.

وی یادآور شد: در این دوره آموزشی که به منظور ارتقای دانش فنی، حرفه‌ای و مسائل اعتقادی، دینی و اخلاقی برگزار شد 60 دانش‌آموز تحت پوشش حضور داشتند.

این مسئول هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بالا بردن اعتماد به نفس، ایجاد انگیزه و رغبت در بین جوانان خانواده بزرگ امداد و امید به زندگی عنوان کرد.

علیپور تصریح کرد: هم‌اکنون امداد آمل 600 دانش‌آموز و 350 دانشجو تحت حمایت دارد که به منظور حمایت آموزشی به این افراد در نیمه دوم سال جاری مبلغ 107 میلیون ریال وام علاوه بر تسهیلات بلاعوض به مبلغ 700 میلیون ریال به آنها پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل اذعان داشت: تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان این نهاد در سال 90 یک هزار و 500 نفر بودند که پس از توانمندسازی، این تعداد به 950 نفر تقلیل پیدا کرد و در ادامه حمایت این افراد جامعه هدف تغییر پیدا می‌کند و زیاد خواهد شد.

انتهای پیام/86012/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول