اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد -2

توزیع 5 هزار پاکت هدیه شکوفایی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد مازندران از توزیع بیش از 5 هزار پاکت هدیه در سطح مدارس مازندران برای دریافت وجوه هدیه دانش آموزان خبر داد.

توزیع 5 هزار پاکت هدیه شکوفایی در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران از تمهیدات ویژه کمیته امداد مازندران برای دریافت کمک‌های کمیته امداد در جشن نیکوکاری خبر داد و اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در سطح 5 هزار مدرسه مازندران برگزار می‌شود.

330 پایگاه در سطح مازندران

وی با اعلام اینکه برگزاری جشن نیکوکاری در سطح استان مازندارن نیز همزمان با کشور در روز 17 اسفندماه جاری برگزار می‌شود گفت: در جشن عاطفه‌های امسال 330 پایگاه در سطح استان مازندران تدارک دیده شد.

بسیجیان به کمک کمیته امداد می‌آیند

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اعلام آمادگی بسیجیان مازندران برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این جشن در سطح استان مازندران یادآور شد: بسیجیان امسال با مشارکت در این جشن و در سطح پایگاه‌های استان مازندران نیز به کمک مسئولان کمیته امداد می‌آیند.

آمادگی 2 هزار مسجد برای برپایی جشن نیکوکاری

وی دیگر برنامه‌های جشن نیکوکاری در سطح استان مازندران را برپایی همزمانی جشن نیکوکاری در سطح 2 هزار مسجد مازندران عنوان کرد و گفت: وجوه دریافتی در سطح مساجد استان با هماهنگی روحانی مسجد در اختیار نیازمندان همان منطقه با رعایت همه موازین اخلاقی قرار می‌گیرد.

ازمان‌های خیریه با کمیته امداد همنوا شد

مدیرکل کمیته امداد مازندارن دیگر برنامه این نهاد برای برپایی جشن نیکوکاری را هماهنگی لازم با موسسات و خیریه‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: با هماهنگی که با این موسسات انجام شد، مسئولان موسسه خیریه پس از دریافت وجوه، اصل مبلغ را  در اختیار نیازمند مورد شناسایی خویش قرار می‌دهند ولی لیست افراد دریافت‌کننده کمک را به کمیته امداد اعلام می‌کنند.

5 هزار پاکت در سطح مدارس مازندران توزیع شد

باغبانی در ادامه از تهیه و توزیع بیش از 5 هزار پاکت هدیه در سطح مدارس مازندران خبر داد و بیان داشت: بیش از 150 هزار پاکت هدیه نیز در اختیار پایگاه‌های بسیج مازندران برای دریافت کمک مردمی قرار گرفت.

این مسئول در ادامه میزان مبلغ دریافتی کمیته امداد مازندران در جشن عاطفه‌ها را حدود 650 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: درآمد امداد در این بخش نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشت.

کمک 31 میلیارد تومان مازندرانی‌ها به کمیته امداد

این مسئول در پایان میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سطح استان مازندران را 31 میلیارد تومان اعلام کرد و در جشن نیکوکاری سال گذشته حدود 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از طرف مردم به این نهاد مردمی کمک شد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول