اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران:

بانک‌های مازندران باید تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: بانک‌های استان مازندران موظف به پرداخت اعتبارات معین شده در بحث مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران هستند.

بانک‌های مازندران باید تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حسن اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی اعطای وام‌های خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد رامسر بیان داشت: 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار به مشاغل خانگی در شهرستان رامسر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها موظف به پرداخت اعتبارات معین شده در بحث مشاغل خانگی هستند، افزود: برای 157 طرح اشتغالزایی 13 میلیارد و 876 میلیون ریال اعتبار به شهرستان رامسر اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در این جلسه گفت: تاکنون یک چهارم اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد مازندران جذب شده است.

ابراهیم باغبانی اظهار داشت: در سال‌ جاری 4 هزار و 800 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد توسط کمیته امام (ره) ایجاد شده است.143 میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد امام (ره) استان به منظور اشتغالزایی و کمک به مشاغل خانگی در سال‌ جاری اختصاص یافته است.

باغبانی اظهار داشت: در تلاش برای جذب همه این اعتبارات توسط بانک‌ها هستیم تا اعتبارات مختص به هر شهرستان به همان شهرستان پرداخت شود.

این مسئول با اشاره به کمک‌های بلاعوض کمیته امداد امام (ره) در راستای ساخت مسکن مهر بیان داشت: کمیته امداد امام(ره) حدود 7 میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان این نهاد در روستاها پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه یک چهارم اعتبارات بانکی برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد رامسر جذب شده است، اضافه کرد: برای فراهم کردن زمینه‌های بیشتر خوداشتغالی با بررسی‌های متعدد به دنبال جذب اعتبارات هستیم تا بیکاری در مازندران و در شهرستان رامسر کاهش یابد.

انتهای پیام/86024/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول