اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان بهمن‌ماه

10 میلیارد ریال صدقه در آمل جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: مردم آمل تا پایان بهمن ماه امسال 9 میلیارد و 957 میلیون ریال صدقه به نیازمندان کمک کردند.

10 میلیارد ریال صدقه در آمل جمع‌آوری شد

رمضان علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به جمع‌آوری صدقات مردم این شهرستان تا پایان بهمن ماه امسال اظهار داشت: مردم خیراندیش آمل در 11 ماه امسال 9 میلیارد و 957 میلیون ریال صدقه به نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه در جمع‌آوری صدقات از شهرهای شاخص مازندران هستیم، تصریح کرد: پرداخت صدقه نقش زیادی در کاهش فقر و ریشه‌کنی آن در جامعه دارد.

به گفته علیپور، بیش از 44 هزار صندوق کوچک صدقات منازل و اصناف، بیش از یک‌هزار و 300 صندوق بزرگ صدقات در کوچه و خیابان‌ها و یک هزار و 800 صندوق صدقات متوسط در ادارات، نهادها و مدارس در این شهرستان برای جمع‌آوری صدقات در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه در 11 ماهه امسال در بخش اکرام نیز 4 میلیارد و 554 میلیون ریال از سوی خیران نیک‌اندیش به نیازمندان اختصاص یافت، گفت: در این شهرستان حدود 650 یتیم زیرپوشش کمیته امداد هستند که یک‌هزار و 900 حامی حمایت از آنها را برعهده دارند.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، حامیان این شهرستان به طور متوسط ماهانه مبلغ 350 میلیون ریال را به حساب افراد تحت حمایت خود واریز می‌کنند و یا برای اختصاص به افراد تحت حمایت خود در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول