اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل:

1900 حامی سرپرستی 650 یتیم آملی را بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: یک‌هزار و 900 حامی آملی در طرح اکرام ایتام سرپرستی از 650 یتیم این شهرستان را بر عهده دارند.

1900 حامی سرپرستی 650 یتیم آملی را بر عهده دارند

رمضان علیپور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با نگاهی آماری به تعداد ایتام و حامیان در این شهرستان ابراز داشت: یک‌هزار و 900 حامی آملی در طرح اکرام سرپرستی از ایتام را بر عهده دارند.

وی افزود: تعداد ایتام تحت سرپرستی حامیان 650 یتیم در این شهرستان بوده که به طور متوسط مبلغ 350 میلیون ریال در ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل اذعان داشت: در این شهرستان خیران و نیکوکاران حمایت خوبی از نیازمندان و افراد بی‌سرپرست جامعه دارند و در طرح اکرام ایتام هم حامیان سرپرستی دانش‌آموزان و دانشجویان یتیم را بر عهده گرفته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز برنامه‌های طرح نظام جامع آموزشی تربیتی سطح 3 خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.   

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل آشنایی بیشتر با مسائل اعتقادی و دینی، آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌های تحت حمایت با اصول و ارزش‌های اصیل اسلامی، آموزش مرتبط با بهداشت فردی، روانی و استعدادیابی اعضای خانواده و رشد و شکوفایی آنان را از اهداف این طرح دانست.

علیپور با اعلام اینکه پس از شناسایی خانواده‌های مشمول طرح اطلاعات دریافتی دسته‌بندی شده و متناسب با نیازهای خانواده برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: در گام بعدی آموزش لازم توسط پزشکان طرف قرارداد، کارشناسان بهداشتی شبکه بهداشت، مبلغان مذهبی و کارشناسان روانشناسی و دیگر رشته‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه فاز نخست 300 خانوار تحت حمایت شرکت دارند، ادامه داد: در فاز دوم 170 خانوار و در فاز سوم 200 خانوار زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

انتهای پیام/86012/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول