اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی مازندران خبر داد

ثبت 25 هزار تماس در سامانه صدقه تلفنی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی مازندران از ثبت 25 هزار تماس مردمی در سامانه صدقه تلفنی کمیته امداد مازندران خبر داد.

ثبت 25 هزار تماس در سامانه صدقه تلفنی مازندران

ابراهیم باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: از زمان راه‌اندازی این سامانه، روزانه 200 تماس با سامانه 4050 گرفته می‌شود.

این مسئول با اعلام این‌که به دنبال راه‌اندازی سامانه صدقه تلفنی از طریق سیستم موبایل هستیم، خاطر نشان کرد: در بررسی‌های انجام شده با مخابرات استان، این مرکز اعلام کرده است که مردم روزانه از طریق تلفن همراه با سامانه 4050 برای پرداخت صدقه شماره‌گیری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران با اشاره به این‌که هنوز امکان دریافت صدقه به صورت سیستمی از طریق تلفن همراه راه‌اندازی نشده است، گفت: در حال رایزنی با معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی کشور هستیم تا شرایط برای دریافت صدقه از طریق تلفن همراه فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به این‌که کمیته امداد امام‌خمینی در تمام نقاط دوردست و در هر جایی که محروم وجود دارد، حضور محوری و قابل لمس دارد، اظهار داشت: 30 سرفصل کاری برای کمیته امداد امام‌خمینی تعریف شده است.

باغبانی با اشاره به این‌که در سال‌‌ جاری 4 میلیارد و 850 میلیون تومان زکات در استان مازندران جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: از این میزان فقط یک میلیارد و 450 میلیون تومان زکات واجب بوده است و بقیه زکات مستحبی بوده است.

وی با اعلام این که از آغاز فعالیت ستاد زکات در کمیته امداد 164 پروژه به بهره‌برداری رسیده است، گفت: از مجموع زکات جمع‌آوری شده در استان مازندران در سال‌ جاری فقط یک میلیارد تومان برای 42 پروژه عمرانی اختصاص یافته است و بقیه که 3 میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است به فقرا اختصاص پیدا کرده است.

باغبانی از رشد 203 درصدی مشارکت مردمی در مازندران خبر داد و تصریح کرد: 4 میلیارد و 450 میلیون تومان زکات در سال‌ جاری در مازندران جمع‌آوری شده است.

باغبانی در ادامه با اعلام این‌که 20 درصد اشتغال مازندرانی‌ها توسط کمیته امداد امام‌خمینی محقق شده است، افزود: 90 درصد از اعتبارات حوزه اشتغال استان جذب شده است.

انتهای پیام/86003/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول