اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت در تأمین رفاه اجتماعی وظیفه خود را انجام می‌دهد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل کمیته امداد را با نگاه تأمین رفاه اجتماعی تأسیس کرد و دولت نیز در تأمین رفاه وظیفه خود را انجام می‌دهد.

دولت در تأمین رفاه اجتماعی وظیفه خود را انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی صبح امروز در حاشیه برگزاری آیین جشن نیکوکاری در این شهرستان اظهار داشت: اگر چه مردم ما هر روزشان روز احسان و محبت به دیگران است، اما برای اینکه روزی نمادین برای این اقدام نیک داشته باشیم، این جشن برگزار می‌شود.

وی افزود: با آمدن بهار مردم ما مانند طبیعت خود را به گونه‌ای نو می‌کنند و در این ایام این اقدام فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشی‌ها را به مردم نیازمند منتقل می‌کنند که این روز با عنوان نیکوکاری نامیده شده است.

عارفی تصریح کرد: جامعه وقتی در آن محبت و توجه نباشد، به نوعی سستی دچار می‌شود و زمانی که یک فرد متمکن او را در مال و دارایی خود مشارکت دهد، احساس آرامش می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: در هر جامعه‌ای در کنار توسعه، رفاه اجتماعی هم مورد توجه است و در هر جامعه‌ای که این رفاه دیده نشده، در شاخص اقتصادی، امنیت نداشته است، امام راحل کمیته امداد را با نگاه تأمین رفاه اجتماعی تأسیس کرد و دولت نیز در تأمین رفاه وظیفه خود را انجام می‌دهد.

به گزارش فارس، برای برگزاری جشن نیکوکاری در اسفند ماه سال جاری 25 پایگاه در سطح شهر ایجاد شده که 12 پایگاه سیار و مابقی به شکل ثابت است.

انتهای پیام/80002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول